今日終於up下blog..成13日冇打-..-"
27号昇仔要考車 @@ 5知會5會成功呢?
真係好k 待 ha~
如果5得!? 就真係打pat PAT*
不過..我會同你打氣:[ 奸巴嗲] YO:
打氣中 ♥ 打氣中 ♥ 打氣中 ♥ 打氣中 ♥ 打氣中
*******分隔線******
唉~ or 個死仔有左個缸 就5洗要我NA慘
返到黎整係對住個缸 !當我無到>.<
真係好野*or 個缸做你女友NA! 笨
-3-LE個月冇$買野..
係呢~~~5知邊個買曬d缸ge用具?:::
搞到我冇得買野..凸O凸
有排捱尼個月";''
----------------------分隔線-----------------------
前排佢+姐去日本玩" @3@我刀想去丫!!
5知幾時會輪到我去呢?
..佢e+第1個目標就係考好車,然後就買車:]
買左車 咩地方刀唔洗去->-"
因為冇曬$.$ LU'
講返佢+姐去完日本返黎 買左手信返黎
我食左豆沙包 >v< 好咪
仲有一樣野#好似蛋GE物體
食洛去感覺怪怪!
但刀幾特別^V^*

|