今日刀係屋k "過~^~
有冇野做-.-
冇朋友ge日子真痛苦'
le排晚晚刀好夜zz@@
so依+勁大個熊貓眼= =
上網上到黑...♣
5通我le世ge日子就係甘過??
我真係5可以再逃避na!!!
喳喳冧快d打工:不過我刀係好懶^^
***************
講返上次9/5戈日.~
我同我條仔去左睇煙花@0@"
好睇,,
不過我地到刀5知算5算睇煙花._.
掛住係到食野..
5該 ... [♥] 要20蚊遊魚, 雞軟骨. 泰式醃雞腳. 雞翼 -仲有其他等等..
呼-v-! ; 食曬na
好鬼死咸╳×°
睇完煙花之後就坐靚仔返屋k...
*********************************
最後我想講我地差5多3年la..♪♪♪
°/\/□ 從未為了一個人這麼[慌] `◆◇ ||
|