放學去左睇男籃啦..我,TIFFANY,ZOE冇跟佢地去..我地自己去啵''
我地去左M記買野食先至去睇佢地打波..好似串得滯添- -
<< 羅氏 對 永光 >>
個個都屈高既..''個10號仔好賤囉!!!![[唔係我地隊個個10號啵''點會係佢呢..XD''
最後輸左少少..下次再努力過!!!!!支持你地呀~!
之後就同佢地成班人去左鑽石山搵COLA食野啦||||ERICA佢地食M記..我地之後去左食KFC''
大家係到玩TIFFANY同DENNY啦..我唔小心講左句野..串到TIFFANY添..SORRY呀''冇心嫁>3<
走個陣佢地又玩啦..冇佢地乎::::
女籃聽日加油呀..我會黎支持你地嫁!!!!
|