家長日____一年最害怕都係今日''''
0830就同媽咪返到學校見家長啦..第1次咁早見家長嫁|||||
一入到去..MISS LIU就比左張成績表我睇啦:::::見到全級名次就安心些少了....MISS LIU同媽咪都冇咩野好講...
MISS LIU冇講我啲壞話....幸好佢話我上堂有聽書...嘻..XDXD|||||
之後又見到汶媽咪..我媽咪又同佢媽咪傾左一陣...但有排先到女籃同埋藍對綠既足球比賽...悶悶唷'''
THEN見到BELLA..就同BELLA去左足球場睇紅對黃既足球比賽..最終1比1完場'''呵2
睇完足球比賽就到女籃....LONDIE好耐都仲未落黎- -'' 我同LONDIE:::KELLY:::SALLY:::HAILY:::CARMEN SHING:::ANGEL:::YUNICE
一TEAM...打得麻麻'''我地之後都係贏左少少......^^'' 係兩對實力有少少唔平均......佢地少左ZOE
之後就到藍對綠既足球比賽....本身我去個陣就1比1 ...之後綠社就入多5球- -'' 我仲要比人串添........唔係綠社
係藍社呢''''唉...
睇左陣男籃我地就走啦...要去門球....未能睇足成場男籃比賽....有D失望''''= =
今日門球就死得人多呢....輸左3場....有一場好唔抵呀'''差10CM都冇就可以拎多兩分...偏偏就係呢兩分而輸左...
唉..算...當自己浪費了一日時間......
聽日唔洗返學...好開心呀....^^
[[補寫'']] |