今日上英文堂..我地成班又亂黎..搞到MS LEUNG都開始嬲我地..
中史都有DEBATE呀''同返上次HIST. 個D人一組..今次我地對SAMMY HUI個組..我同ZOE講話如果佢唔講好D普通話..我地係唔會同佢一組..點知之後就話要同返上次既人一組..><'' ZOE..你一定要講好D普通話呀!!!
放學返田徑啦..冇過去小學個邊''請左一日假..之後中間有段時間就出左去..狂撞到人..仲見到細老添牙''..Bernard同埋牙樂瑤>>無奈囉'' 之後返到去學校..牙sir仲未到..等左好耐..唔知點解見唔到SALLY,ANNIE佢地走既..諗住見到佢地就唔返田徑架麻..[[講笑]] 之後呀sir到左就做熱身個D啦..最後要做5組體能..攰死我啦..做完又睇牙SIR佢地打波..'' 攰到我返到屋企食左野就訓教教啦..
聽日CHOIR要加油呀!!支持你地嫁!!!~
|