今日都唔知自己做乜,,成日好似雲遊太空錦..
激死我喇..訓唔夠又唔係..!!!
我打唔到好似平時咁呀 做緊D咩呀我..
好憎我自己好憎我自己好憎我自己呀!!
___________________好想打自己幾巴..
第三...下年會仲再黎過嗎..?下年仲打唔打......
完左之後..就返左學校 想睇下仲有冇比賽睇
點知去到PO LAM個陣就話D比賽完曬..><
聽BELLA講就話藍社贏左女子羽毛球單AND雙..好消息 點知----->
淨係得女子羽毛球同埋男子籃球拎埋第2..
BAD NEWS就好多...
早知 就返黎打籃球喇..可能有機會有第二架..>v<''
唉 今日做咩野呀....!!!!!! |