今朝11點幾出左去..睇戲+做PROJECT''
我約埋TIFFANY一齊去..
唔知點解見到TIFFANY著粉紅色..
直覺覺得SAM都會係著粉紅色..!!XD
點知我既直覺係錯的...-3-''
仲有BEBE .TONY.F .ALAN .SAM .LEO
我地件衫D色都好撞下啵..XDD
我地睇【MI:III】..
坐第4行..好前牙..睇完之後條頸好痛呀!!
睇完之後去左食野啦..佢地
撞到細老添..今次得一個人既?!?!
食完野之後就去左LEO屋企玩啦..
頭1個鐘都有做PROJECT..之後都係放棄左-v-
佢地係到打機..無奈啵..
SAM早走..<<唔等埋其他人一齊走架..XD
我地6點幾就走LA..!
今日..我知你係有嬲我嫁..
只係我唔敢問你咩野事..
又要你轉過黎氹我..
對唔住呀..
|