尋晚好夜先訓..幸好今朝起身都算幾精神 第一科考HIST. 點知..我溫個D唔考 冇溫個D就考曬 白 費 心 機 !!! 今次HIST.唔掂呢 L.Q都寫得唔好 仲有中作同I.S 中作好難呀 希望佢唔好話我離題啦 如果唔係 呢科又炒了 I.S 啲MC睇到我眼都花___45分有20分都會開心到癲 呢科又唔掂喇 今日咳得勁左好多 而且又感冒啵 間中仲流眼水=口= 做咩野事 唉.....''
寧願上堂都唔願考試呢 寧願呢3日可以再黎多一次呢 寧願.... MS LEUNG今日最後一堂教我地啦..有啲唔捨得添 點解好似呢個月過得咁快咁既?! 而且又發生左咁多野 上ENG個陣同MS LEUNG影相,,食野..[[KERAN...等緊我地既合照呀我...'' 聽日就考試喇 加油呀大家!!! 第1日就考HIST. 今日一定唔洗訓啦.. 加油加油加油...!!! 病成點都要捱埋佢呀!!!><