今日好凍凍凍凍凍..!!!!!
遲左返學..冇交到MATHS...不過Ms cheng都唔鬧架啦..
好多人冇返..ERICA.KAREN.SAMMI.
ART..Ma Chan今日冇返..成堂做功課...呵2
ENG學SPORTSDAY D野..睇MS SIMONE以前既相啵..
MUSIC..MS NG冇返..以為好開心..
點知..MR CHNEG黎代堂..- - IS呀''
要我地做WB..唔理..睇書..反正佢冇鬧..
**我愛TIFFANY一句..[[我愛POLLY隻(米奇)老鼠..]]哈哈
放學女籃..Ms Cheung講番D傷心事..嗚..
爭一名...爭1秒..點解個日唔要我早退...如果唔係我地23號就唔洗返啦..
之後就射左一陣波又係到玩啦..5點半未到就走lu..- - |