朝早遲左10分鐘先去到搵KAREN佢地..><
呢15分鐘先知我講D咩野..''
今日第2堂就HIST. 堂 >>>>
第一堂上MS LEUNG堂..D男仔就好努力地prepare啦..
我地抽次序女仔對女仔''男仔對男仔啦...
結果男仔對男仔..SAM個組勝_______
到我地女仔啦..SAMMI今日早退..所以佢地少左個人..
我地一開始就有PHOEBE做介詞既工作..掂''
INTERNATIONAL DICTIONARY..
個個都講得好勁..
之後有5分鐘既自由辯論..我地問左好多問題..好串﹏
有1,2題答唔到..
之後有1分鐘個結辯..我唔識點講添..
總之就又勁又掂又串﹏﹏贏左___
放學HOUSE MEETING..好野..又有得去BBQ..
之後就同ANNIE佢地又去蕙安 見到小學同學- -
比佢串[[唔係串我﹏串我D FDs都係串]]..- -
...無奈中...
|