淚仇?! 我永遠要忘記你既野! 今日係你生日.. 我就係度同你講聲Hapi b-day! 反正我曾經試過hi你你唔理我.. 但我唔明點解你hi我既時候.. 我竟然會應你!! 我好憎我自己! 我更加憎你呢位衰人! 算喇.. 今日會係.. 最後一次我同你講.. 生日快樂 =)! 再見啦.. 衰人!!!
-----------------------------------------------------------
突然令我想到, 原來你留給我的,就只有[眼]淚和[仇]恨!
我現在統統不要!!
今日一D擅自離開自己岡位既人.. 去我個岡位扮勤力.. 我超無奈囉!! 個counter位明明係我既.. 又唔同我講聲你要坐.. 搞到我都唔知做D咩好! 之後去玩又比人話.. 我根本就冇位做! 做鬼咩做.. 仲要係我面前話'可唔可以比返個位我坐牙.. 我想做返自己個counter牙..' 喂小姐..依家個counter位係你定係我牙.. 唔該你諗清楚D先喇! 你自己個位唔做就唔好搶人個位做啦.. 我今日已經好忍你咖喇! 下次你再係咁我對你唔客氣咖!! 你要記住人地D野唔係你咖..唔好咁易講個樣野係你! 咁樣你會好黑人地憎咖! 知唔知? 唔好話我唔教識你 =) 之後我去左第2度幫手 要落去搵個學生喎.. 原來係調轉左兩個學生,, 點知個個人同我講話岩先行開左..唔知呢件事.. 嘩!!佢咩意思! 辦事不力喇..唉`