今日又去左唱K LAAAAA''~~
同慈恩佢地一齊去唱啦... 勁多人的說___________''2
今次係PARTY房呀 唔似上次間房咁大>___<''
HUGO同TOMMY揀左個首''艾粒情歌''黎唱 超核突!!!!!
唔係指佢地既歌喉-3-
慈恩今日發燒燒呀 慘慘/___\''
今日唱到聲都沙唷>田< 唱[滾]唱得好激-33-
FING又不肯唱 ABC君 比我聽-V-''
今日唱左3個幾鐘啦 CACA今日不開心呢'
唱到3點就又去左影貼紙相相 嘩..怪怪的-V-
係個到影左個幾鐘先走.. 影左好多好多!!!/\/\
之後有D就去左食野>_- 我就返屋企啦
返到屋企...無奈囉
不說了 沒心情`]
|