| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 26 日 星期二 
yeah!!  |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日放左學同cman佢地去左大中買野∼∼
我買左艾粒隻碟喇!!!!!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

隻碟呀∼∼

d貼紙好靚呀!!!!!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
我睇左隻dvd喇!
ok好睇啦∼∼
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
刊登時間︰2006-09-26 07:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 23 日 星期六 
**  |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
琴日我個鋼琴老師病左,
所以唔駛學琴∼∼
琴晚大陸d親戚黎左,
住左一晚,
今朝同佢地飲茶,
飲完佢地番番去,
下晝我同我呀妹&細佬落左樓下打排球,
打到隻手好痛呀!!
依家隻手有d紫色....
打完去左會所游水,
岩岩游完番黎沖涼。。。
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
刊登時間︰2006-09-23 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五 
crying...  |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日放左學同fion出左大中,
諗住買艾粒隻碟,
點先要遲d先有...
唉....
我地撞到rita&zoe..
and then我同fion去左珊瑚堡食野,
食完就歸家了∼∼
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
p.s. xxxx好慘呀....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
刊登時間︰2006-09-22 03:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 28 | »
|