YILOVEU
暱稱: *●|! 怡 ﹒…*"'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XANGA*
我屋*
嘉嘉屋!
MATHS `
影相*
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
°!|◆﹍好FD 子連結 *3* `°
婷* 嘉* 晴* 盈* 柔* 姍* 歐* 胡婷* 諾諾*
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 68
今日人氣: 9
累積人氣: 14267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 17 日  星期四 晴天

 

XDDD.. 愉快  


琴晚 .. 諾NOK ::::*SORRY 丫..""
TODAY..* 遲左架喇 ..都仲係同D人一齊番學..
無野好講啦.." 英文 ..上左去玩.. 都唔係好記得做左D咩..
落番去.. 勁驚囉.. 個座山有人落葬 ..*D聲好恐怖 ..
豬勁賢丫.. 嚇我*!! 小息.. 同佢地上左去4樓睇 ..
我..朱勁賢.. 岑迪欣.. 亮亮 ..君妹..牙晴.. 仲有無呢 .. 唔記得LU"
上到去.. 淨係見到個男人.. 佢起身 ..先見到佢無著褲..
得條底褲 ..哈哈..*勁似紙尿片囉 .. 笑死我 * 牙晴話..
著成咁..想同訓左係度果個扑野.. 哈哈 .. * 我地幾個
笑到痴左線* 原來豬勁賢個背x好舒服架 .. 勁好攬BO ..
XDDD!! 落番去.. 數學..* 好唔中意吳庭秀呀 .. -`
勁煩囉佢 .. * 小息 .. * 問歐歐借書 .." 西屎 .. 地理 ..
我有聽書BO .. * 乖學生 .. XD! 係度食野 ..* 乖到丫..
哈哈 * 同君妹.. 牙哥玩 ..笑死我*我無端端做左人地老婆BO
有心既..* 衰到丫 .. 哈哈 !@@" LUNCH..' 食完野就上去咯..
好似比牙煙推左入男廁..* 若若正在 ..方便中..*XDDD ..
走番出尼..* 勁好笑 ..* 係2D同樂樂 ..泰仔玩 ..****
晴晴番到尼.. 有珍寶珠食 ..哈哈 ..SAM SIR 無捉我..
哈..* 佢無帶眼鏡丫.. 得意左BO ..XDDDD* 仲話佢眼花..
好抵死* IS ..* 仲食緊 ..* 一路食一路溫書* 食食下...
比人嗌左上去囉.. 我..牙婷..BEBE..君妹..亮亮一齊上 ..
第3次見張警長喇..* 聽佢講下費話咁囉 .. 之前發生個D野..
謝老雞..同佢都話埋我囉.. 無病丫嘛 ..平台個次..
我都唔係度..糗左囉D人*玩左陣..就落番去 .. 嘉嘉番左尼..
中文UT .. 第一次可以寫到咁多野 ..多數課文個D問答..
交白卷架嘛.. 金次好勁丫..* 好想合格 .. >< >< ><" ..
努力的成果..XDDD* 放左 ..同嘉嘉落左CANTEEN ..
個條肥仔搞到我噴水.. 哈哈哈* 笑到我丫 .. *
搞搞下..又串人 ..* 個條女囉 .. 關你咩事丫 ?*
啤咩丫你.. 唔鋸迷出聲囉 ..最憎D人咁架喇..
勁嘈佢地..淋走..都仲啤.. * 宜家D FORM ONE
真係幾得意架BO ..* 出到去 ..打電話喎 ..
已為D人吹雞添 ..* 好驚架BO .. * 叫左安安個D過尼..
都唔明條女喊乜.. * 白痴架 .. 安安同佢牙哥講掂左咁囉..
都唔知有咩咁好傾 .. 又係你啤先既 ..* ONON地架..
同牙婷走 .. * 佢唔係度丫 .. MISS U

 
 POST TIME2005-11-17 07:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 16 日  星期三 晴天

 

>"<  


金朝 ..*勁唔想起身 ..係張床到勁暖BO .." 唔制丫..
番學學LU.. ..* 聽日我一定行第二條路 .. 唔要見到你..
豬勁賢又買野我食咯* 1個2個都對我好左好多..
唔知點解呢..!!`' XDD'' 一番到去 .. 比若若鬧鬼我..
話我唔打比佢喎* 你打比我啦.. 英文 .. ...* 上上下堂 ..
同岑迪欣.. 豬哥哥上去玩 ..笑死我 * 硬皮個班 ..
真係幾GOOD! 小息 ..好似同嘉嘉去搵MISS LING*
MISS LING LING 真係幾NICE* 我中意 .. XDDD
音樂 .. 訓下教咁囉* 岑迪欣好似嬲我咁喎 ..
你想點.. 我會就你架 .. ...* OK?" ..借數學書 ..
7頭借比我架 ..* 真係好好人丫 .. @@ MATHS..
同諾SD訊息 ..* 唉唉唉 .. 好似搞喊左岑迪欣 .. 呃我..無?
唔知係迷真係因為個件事啦.. 總之SORRY -----*
無端端又比謝老雞記左個書面 .. 好唔鋸囉 ..
打算金日同岑迪欣佢地出去食飯架嘛 .. 吳庭秀好似
知我好唔鋸咁.. 擺明架啦宜家 .. '' 你講一句好說話..
就夠哂啦.. 我就唔洗係度座監咯* .. ...'' LUNCH ..
泰仔陪我食丫.. * 又好人左 .. 岑迪欣話世界變..都係架
但係我好似係變好左BO..* 佢 .. ...就唔洗講啦 .."
打左比諾一陣 .. * 好掛住你 .. 好想你個陣可以同我講電話架..
不過算啦..* 比果個李SIR係2D捉左我. .. 樣衰左添..
同牙恆係訓導室SIT* 打鐘走LU.." 上中文 .. ..
同岑迪欣笑到痴左線* 比MISS CHAN 勁啤BO ..
哈哈. .. * 去做大戲都唔錯 ..* 變面變得咁快 ..?*!!
落番去..UT* 中史 ..出貓成功 ..哈哈哈 * 不過唔係好多..
都應該唔合格架喇.. * 算吧..* 放左 ..同嘉嘉幫MISS LING
做野.. 哈哈哈哈 ! 做完就搵MISS CHAN* HA"
係下面SIT左陣.. 就走LU* 同嘉嘉..晴晴 ..YUKI去火車頭..
一見就見到.. 分哂咁啦 .. D人實唔開心架喇..*
唉 ..!`' 不要這樣吧 .. 唔一定要玩尼玩去都係呢班架姐..
你明嘛..?* 凡事都睇開D丫 ..* 我知你覺得FD係好重要..
但係佢地比你既.. 係開心咩?* 呢樣你要諗下..
要講既.. 我都同你講左好多 .. 總之唔想你成日都唔開心啦..
嘉嘉同我講左D野 .. 都諗左幾耐下 .. 好似好白痴咁..
補習* 好唔鋸我牙媽 .. 唔理人感受既 ..黑人憎*

 
 POST TIME2005-11-16 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 15 日  星期二 晴天

 

'' 愉快  


金日* 落雨丫 ..凍凍!!`' 差D遲到 ..* ><"
嘉嘉* 唔開心BO! 唔好為D咁既人唔開心啦..
英文..'' 想訓 ..岑迪欣又唔比BO---!傾計 ..
講緊琴日既事..* 愈尼愈覺得 ..抵你死既 ..*
你番尼之後.. 實無好日子過既 ..一定好多人都唔理你..
費時講句野..都話我地恐嚇啦 ..可 ?!* 小息.. 落左去食野
通識變左中文.. * 默書 " 溫唔入腦 .. ><"
都有75分BO!! 中史.. 同諾SD下訊息咁囉..
好快就無SD LU* 掛住你丫! 小息.. ..'' 唔記得LU
中文 .. 上左3堂中文 !!`' LUNCH* 本來無人陪我架..
THEN..莫莫陪我丫 ..* :) 無係2E到食 ..唔想再留 ..
家政 ..金堂無煮野食 ..失望添* 食珍寶珠 .. *
MISS 都睇唔到=.=" 唔知係我勁 ..定係佢盲 .. 哈..
BEBE正一死變態
婆 ..! 哈哈 .. 牙婷好陰公 .."
黃文婷:: 超人唔係咁架 .. 白痴婆 * 哈哈哈 ..
UT* 英文 .. 識D唔識D ..`係CANTTEN SIT*
好凍凍凍凍 ..* 同婷婷婷走 ..*本來唔諗住搵岑迪欣佢地既
牙ANN走過尼同我講 ..佢地有事咁 ..迷去囉 ..
D人仲嬲緊我喎 .. 幫佢嘈個條友 .. 勁ON 9囉佢..
又9唔搭8 ..=.=''無事之後.. *就番屋企LU ..''
比我牙媽煩.. * 金晚又實嘈過既 .. * MSN緊 ..
迪迪燊打左尼 .. * MISS U NOK"

 
 POST TIME2005-11-15 07:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 14 日  星期一 晴天

 

無奈--* 愉快  


金日..* 都唔記得左係DAY2.. 已為DAY1..*
數學 ..*悶死 .. * 同諾諾SD訊息 .. -V-
無得訓教 .. 衰丫你 .. !! HA* 同岑迪欣傾計咁囉..
小息 ..唔記得* 英文..'' 都係SD訊息 ..
幫緊豬勁賢諗..點同嘉樂分手 .. * 嘉樂真係 ..
好多人都唔中意佢.. 唉唉唉 ..F.1就咁串咀 ..
哈哈..* 一個二個都係因為豬勁賢同緊一佢一齊..
先比面佢 ..唔嘈* 實比面你架喎 .. 牙哥 * HA
佢2個散左 .. 就好笑咯.. 實勁多人嘈嘉樂. .. 哈哈..
小息.. 陪佢上去搵嘉樂 .. 無講到 .. 佢同岑迪欣
係度做戲 .. 哈哈* PE* 都算大件事掛 .. *3*
好多人無帶33 ..SIT 哂係CANTEEN*
嘈緊胡x婷 * 你真係覺唔覺呢.. 你自已講野..
9唔搭8架 ?!* 雞泡魚 !!!@@ '''都係第一次見筠筠嘈人..
呵 * 唔講咁多 ..* 嚇親我丫 !!* LUNCH*
食完就搵.. LINGLING* 嘉嘉陪我測驗 .. ...
比戴SIR 捉左寫口供紙 .. *普通話...科學 .. 上左去 ..
搵謝老雞 * 審犯咁 .. * 比人講到 .. 係幫空喎 .. *
有無咁嚴重呢 .. ?* 唔知邊有幫過咁囉 .. """"
勁黑人憎囉 .. * 謝SIR話我教疏他人喎 .. 痴線 *
落番去 ..UT* CANTEEN .. 傾計 .. 番屋企 .. 玩電腦 *

 
 POST TIME2005-11-14 07:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 13 日  星期日 晴天

 

* 愉快  



12/11* -13/11
夜晚..! 黃文婷尼左我屋企 * 諾諾 :::: SORRY"
同佢講電話 !* 出去睇戲 .. * 同埋蕉仔 ..
變鬼 * 我成個袋D 朱古力比哂蕉仔食..
哈哈哈 * 好多 !`' 我對朱古力反哂感 *
食得多得制掛 ..HA@@ 黃文婷又係啦..可可可?!:::
套戲有D好好笑 ..有D好恐怖 * 又扑野..
睇左2套戲 ..2套戲都係咁 .. .. 睇完 ..
都唔係好知套戲想講咩.. ...* 哈哈 ..NANA又係咁喎 ..*
無出旺角啦 ..*番顯俓 .. 搵佢地 .. GO天台 ..
勁耐無上過 .. * GO公園 * 傾下計計 .. 係咁整佢..
都無FEEL=.=* 陪牙婷番屋企 ..再出過 .. 係7仔
打包番我屋企 ..食公仔面 .. * 對住D公仔面 ..
覺得好難食添 .. 食左2舊就無食LU ..過左陣 ..
蕉仔就走LU.. 都5點既事 .." 唔知幾多點 ..
走左去訓..* 眼訓死 ..8點鐘 ..起左身 .. 玩電腦 ..
搞掂就出門口咯.. !@@ 送佢番屋企 .. 同諾諾講電話..
收到佢地D奪命追雲CALL* 去搵佢地啦 ..食早餐..
去到婚因註x處..''見到喇..突然間都好想結婚 ... 哈哈哈..
想係教堂多D ..XD!*----'' 去食野 ..'' 出唔到街LU..
NOK:::* SORRY x 10000!! 實錫番你啦 .. HA*
你 .. .唔好唔開心丫..我都會架* 所以你唔好喇 ..>V<"
我愛你 .. I LOVE U* 中英文都出齊 .. """""""
 HAPPY AR .. OK?*
同佢係大會堂對面..睇SINGER* 都見到OK多..
搭車 ..周圍去 ..* 勁支力 .. 又眼訓BO! ..
4點到 .. 番屋企 .. * 同諾諾講電話 .. HAPPY """
唔記得幾多點 ..又出去LU ..* 食飯 ..'' 出番元朗''
搭車個陣.. 又同諾諾講電話囉.. 好愛你丫 ..*
CHEE等埋我.. * 食飯 ..唔多有MOOD* 悶死..
無乜食過野.. 佢地問我做乜.. * 淋走 .. 同NOK講電話
XD*家家好得意 .. HAHA!!`' 傳話咁 .. * 走 ..
娟姨同佢老公車我番佢企.. * 淋走 .. 家家都問我 ..
做咩中意佢 ?!* 笑死我 .. 哈哈 ..番到尼 ..澡涼 ..訓教*

 
 POST TIME2005-11-14 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]