唉 !
琴日..同完D人講電話..唔知點解..好唔開心 !!* 【維系一段感情係好難架囉..愛情係..友情都係"】 愛情.. * 想對方一心一意咁對你 ..並唔容易 ... !" 要佢變心..就真係話咁易 .. 『見異思千!*』 友情..* 唔知點講 ..琴日諗左好多野架 ..宜家..唔記左LU* 唔到FORM既關系?!* 大家既感情係迷就小左呢..?@@ 可能大家有唔同既FD.. 玩唔埋掛 .. 不過算啦.. 點都好... 你係我好朋友之一... .. " ><* 唉.. .. 想開心.. 對我尼講.. 好似仲難過升天 ... ..* D人成日都話..凡事向好個方面諗.. 唉.. ... 真係唔係幾明點可以咁睇得開囉 .. 搵籍口安慰自已????! a邊個出面有第二個 .. 唔係好諗到.. 可以睇到點開 ..!*同自已講 ...佢中意果個係你既..唔好諗埋一面呀.. 咁呀?!* 根本無可能做到既 ..* 諗到呢度 ..好LUN想喊.. 唉 ..><" YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!!! 好灰丫.. 金朝 ..* 開左電腦一陣 ..睇到D言..好開心丫 .. 番學..見到牙銚囉 ..=.=* 做咩唔係女童SIT多排先姐?! 我諗..都無一個想你出尼架喇 .. 勁無奈 .. -O- 撞到好多人丫 .. 番到去 ..好開心丫 .. 嘉嘉話織頸巾比我呀.. 開心死..HA*成日都係度暗串我牙哥 .. 哈哈哈 !! 豬勁賢.. 好抵死牙你.. 英文.. 只顧談天.. 同岑迪欣上左去玩 ..笑LUN死.. 哈哈 ..情侶裝銀包呀 ..HAHA@@ ----'' 呢2堂過得好慢 .. 傾左好多好多野 ..* 小息 ..留左係課室 ..+ 通識 ..好唔鋸溫副校.. 頂丫!! 嘈嘈嘈..嘈夠未姐 ..?! 中史 ..打比諾 .. 無人聽.. * SD SMS ..* 小息..陪嘉嘉落左去食野 ..笑到p街 .. !::::* 『香港小姐』..哈哈哈* 君妹同牙晴都係度丫.. HAHA .. 中文 .. 好眼訓..頂唔順 .. *LUNCH* SAM SAM 睇我地.. 笑到痴左.. 哈哈.. 豬勁賢囉 ..嘉樂囉 .. 頭號新聞尼既 ..XD" 去大家樂..食一哥烘豬扒飯 .. !! 哈哈 * XDDDD" 家政 ..=` 整唔知咩紫羅牛肉.. 但係我成堂無上過囉 ... 喊喊喊喊喊 .. * 因為咩?! 唔好問 .. !!!!!!!! 諗番呢2日 .. 你同我講過既野 .. 係真定係假?! 唉 .. 真係一講即流眼淚 .. 比佢講中哂..''勁喊 .. 又唔知痴咩線 ..MISS朱上左尼搵我. .. 同我落去傾計 ..唉唉 !! 丫..原來佢覺得我係開心果尼架.. 係CAMP度我成日都笑 ..[---`係咁問我宜家做咩事.. 唉 ..費時講丫 ..都唔知點講 ...反而叫SAM SAM 同我傾.. 我真係會咩都佢講哂..我無當過佢係老師 .. 佢係我個FD.. XD 好番好多 .. 可能有人同我傾下計.. 我唔會亂諗野掛 .. ><* 上番去.. 佢地煮完野食LU.. 有得食 .. * 正丫 .. 幾好食 ..HA 成堂無上過堂 . ...*(*專題研習 .. 我好似癲左咁 .. """]` 勁笑 .. 係迷真係咁開心 .. 心照 ! ><* 扮到咁開心 .. 為乜?!:::: 唉 .. 落CANTEEN SIT .. !`'勁串個條姣西 ... ..* 發完姣未呀? 頂丫!" 晴晴 :::: 彩虹呀 .. 記住 .. * 哈哈 .. * 秘密丫 .. 好多人話織頸巾比我呀 .. SO HAPPY* 等緊你地架 .. * HAHA!!`' 走LU .. 我牙哥送我去補習 .. ...GOODGOOD* 講左好多野丫又!! '' 番到尼 ... .打比諾 .. * 唉 ..''' 真係因為個次 .. 我對你既誠信就無左 ?!* 關事 ?!??? 唔知丫 .. 唉 ..連你地邊句係事實 ..邊個係鴉我既 ..我都唔知丫.. 好似玩緊個GAME 咁 ..完全 FEEL到我輸哂 .. !!!* 無心機再打落去咯 .. 算啦 .. *
UNHAPPY
怪誕屍新娘 !=-`
金朝..* 玩電腦 !!`' 唔知點解..好想佢ON---*' 傾緊去邊.. ! 周圍問人電話 .. * 無手提真係好煩丫有時.. 去CAMP個陣就傾掂左架喇嘛 .. 搵尼搵去都係搵唔到 牙哥..同君妹 --老婆呀..* XD* 若若實咁早出左去 . . 痴線* 約左岑迪欣 ..要你等左咁耐 ..真係唔好意思 .. SORRY AR! 勁樣衰囉 ..過馬路..比D車係咁「咇咇*」 一路陪佢食野 ..一路等我牙哥 !!!* 我地食完佢就尼LU .. HAHA---* 差D比車車死啦 ..哈哈..'' 搭車 .. 笑死 ..* 哈哈.. 我同岑迪欣係咁潤屎忽豬勁賢 ..XD* 串到無聲出丫.. 致命傷..HAHAHA*--*去到沙田 .. 搵若若 ..牙晴都係度.. 著LOLITA丫又 .. ><* 唉唉.. 係UA ..我地真係搵洞(捐).. 唔想咁多人望住呀..* 唉 .. 我諗牙晴GET到 ..咁我同牙欣去買飛 佢地3個係個度囉 .. 搞到我同岑迪欣都比人係咁望 .. FK.. 去左搵佢地 ..* 牙欣排隊 ..唉..* 若若同豬勁賢激走左牙晴.. 因為LOLITA既問題囉 ..><* 牙晴其實知架 .. 我追番牙晴 .. 我諗佢真係好嬲 .. 係咁追極佢..都唔理我 .. 嗚 ><* SOR呀 唉..* 咩方法都用左LU .. 又唔聽我地電話喎..* ----- 得番4個去睇 .. 我地4個都覺套戲好悶囉 ..悶到嘔電丫.. 我話過.. 以後都唔睇添布頓作既戲 ..頂丫 * 個次同牙欣 睇朱古力獎門人又係咁喎 .. 勁悶 !! 又唱歌咁.. * 出到去..周圍行咁囉 .. 影貼紙相 ..失敗 !! 好唔掂 ..**** 死人豬勁賢..話要去MK ..* 走囉 ..'' 無人留你丫..哈哈.. 食野 .. HA .. 佢走左.. 嘉樂先尼.. 2個無得見 .. 哈哈哈 ... 都叫左你唔好走架啦..樣衰 !! HA* 番歸 LU ..'* >V< 打比諾NOK ..佢又好似唔多得閒咁 ..就唔傾 LU .. 同佢傾 ..HA"
CAMP
去完CAMP番尼.. 散哂 !!>V<* 講下..呢幾日發生咩事先 ..01/11-04/11" 第一日.. 朝早..同佢地去食早餐 ..【君妹..牙晴..牙哥..若若..】 實咁早比人嘈醒左..*出發..哈哈 ! 興奮..'' 去到.. 同我想象中唔同 .. HA"起營 ..* 好開心丫 .. 好易起丫 @@ 無得同佢2個一齊訓 ><* F.1既..ALL 唔識 ..呠 ..牙SIR特登既..夜晚..同我牙哥冷戰 .. 師生夜話::* SAMSAM 講D野勁好笑 * 但係我同我牙哥都無出過聲 因為佢喊CRY左* .. 間接係嘉樂 ..* 唔知點解..個陣好憎好憎..嘉樂.. 牙晴..君妹..勁講佢 ..仲好大聲 ..! 我都有丫 .. 唉 ..豬勁賢 ..係咁哄番我 THEN..我都話埋一份.. 佢都無理我LU.. 又嬲埋我 .. 唉 ><" 個晚..本來諗住出去玩架嘛!" 訓著左 .. 半夜比人嗌醒左 .. 罰企喎..頂丫 * 又做掌上壓 .. >/\<第二日.. 知道左好多野 .. 更加嬲佢囉 ..食屎 !!有人拍緊拖啦 .. 開心啦 .. * 〈1吻便偷1個心*〉 唔記得點..無事LU* 唔講咁多..夜晚LU ..師生夜話 .. 又笑到痴線.. 睇番SAM SAM & MISS朱影個D相 .. 差唔多全部都係我地幾個 哈哈哈 ..* 專偷影我地既 ..衰 !! 訓啦 ..我地幾個出左去睇星 .. 好多丫..靚 !! *第三日.. 好眼訓..* 玩得好開心丫..* /\/\* 笑到痴線* HAHA@@ 個條咁既洗潔晶 ..真係節省小小啦 ... 你唔出聲無人當你啞既 ..我諗你都好識合做一份工 ... 洗碗啦 .. 無左洗潔晶點得架 ..* 原來你都有用架喎..呵 ..宜家先知炸 !!! 即係 ..你就唔好成日同我地(懶)熟咁囉 ... 你呢D .. 根本 唔岩既 ..* 都就第四日 .. 出小句聲唔洗死既 .. 擺明同緊 你講架啦 .. !* 串其他人又咁叻..唔見你過尼串我 ..淆底呀 ?! 哇 ..我仲淆丫 .. 一陣你D口水..噴哂落我度迷死 .. 驚驚添 ..* 唔鋸就出聲喇 ..* 唔好扮到咁好人 . ..(橙)搞到變左犯眾憎 唔好講咁多人地唔中意既..先得架..*第四日..最後一日 ..真係好唔捨得.. 講真..明顯地我地呢間學校操個陣係比另外2間唔好..* 可能因為.. 最尾.. 我地都唔想牙SIR失望..都盡量做到最好 ..!!! 唉><* 又因為最後一日 ..D牙SIR對我地好好 .. 我最中意譚SIR同朱SIR 反而佢2個係最惡個2個 ! 真係唔知點解呢 .. 佢2個講D道理.. 好岩架 !* 搭番車去九龍城個度 ..* 足足企左1個鐘.. " 無得郩.. 畢業禮完左LU.. 代表個營都完左LU ..要88 LU .. ! 唉 .. 喊左 .. 好多都係..最出奇既係連我..君妹..牙晴都係囉.. 諗番第一日.. 我地係勁想走..真係好辛苦 !* 點知我地喊得好勁 .. 唉唉唉 * 我會好掛住D牙SIR------'' ><"係件 33度簽名 .. 好多丫 ... 成件3滿哂 .. 簽到無位簽 .. 哈哈哈 .. 我最多喎 .. KA* 番到學校.. 講左陣野..就走得LU ..同我牙哥一齊 .. * 番到屋企 佢係度呀 ..HAPPY ..好掛住你!! 除左件3先知 ..牙邊個寫左好多野.. 呠 !!* 哈哈哈 ..呢個營有好多段戀情發生左 .. 勁好笑囉 .. * 宜家..對譚SIR同朱SIR個樣都已經有D蒙'湖'咯* 但係佢地 教我..同我講既野 ..我會好記得 .. * THANK YOU *
哈*
琴晚..同NOK講電話* 金朝 ..遲左起身 ..好凍凍 !! ><* ---- 番到去 !!:::-0-'真係覺得吳庭秀好煩囉 ..!! 哈哈哈* 嘉嘉話架.. 【再世華佗 ..專溝牙婆】..笑到我痴線 ..* 見到D野..好想食魚呀.. 洗唔洗咁誇呀?!* 英文 ..* 食野 ..GO TOLIET ..玩左好耐 .. XD" 小息..比怪獸留左係度.. 無得借書.. 借唔到啊 ..! >V< 音樂 ... 嘉嘉講鬼故 .. * 怕怕 !!小息 *係2樓打等 .. !!!@@ '' 數學.. 訓企喔* 小測 ..* 同諾NOK SD 訊息 ..* 好無 MOOD !! SO DOWN AR !!* ><* LUNCH ..君妹係度 ..哈哈哈 * 中文..串果個水魚..又無聲出 ..*唉..真可憐!!唔夠串就唔好走尼串我啦.. 同岑迪欣..笑笑笑 ! 呵 .. ...* 放學 .. 等完嘉嘉個D ..就上 4樓 .. 玩鬼屋 .. GOOD" 多人得你丫 .. 我要去多完智能果個 .. 比SAM SIR 係咁搵我 .. 哈哈 .. 我避到入男廁 * 我牙哥入到尼 .. O哂 ..笑死我 !! * 閃番出去 * 去聽佢地講費話 ..* 哈哈 .. 聽完.. 即走 ..* XD* 我牙哥溝君妹溝得好出面丫 .. 搞到個個都問我 XD=` 君妹做左我老婆 .. 哈哈!KA" 激死豬敬賢 ! * 入得去玩.. 好鬼白痴 ..一D都唔恐怖 * 係有人彈出尼之嘛 ..HAHAHA .. ... . 落下面 ..* 玩玩下 .. 玩水嚕 ! GOOD 爆 .. 我.. 牙婷..嘉嘉..牙簽 .. 好似無喇..中哂 * 我地三個整牙簽..佢濕哂啦 .. ! 我又比佢地整番.. 哈哈 ..內外都濕哂 ..!! 出到學校門口 ..牙簽簽仲整我 ..D水又凍喎 .. 搞搞下..唔知做咩YUKI喊.. 牙星的好事 .. 做人條仔唔可以咁既 .. 係學心下面SIT .. 好快就同牙婷走左咯..! 係顯俓行左陣 .. 去補習 ..好眼訓 * 番到尼 .. 傾電話 .. HA* 岩岩先講完 .. 好多人丫.. 我老婆..牙哥 ..若若..牙晴..江江.. 去CAMP 既全部都係哂到..哈哈* 好想金晚出去玩添 !! HELLOWEEN aR" 聽日就去CAMP 喇 ..4日3夜 .. 唔好掛住我喇 ..XD”>V<" 仲未執野呀..