YILOVEU
暱稱: *●|! 怡 ﹒…*"'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XANGA*
我屋*
嘉嘉屋!
MATHS `
影相*
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
°!|◆﹍好FD 子連結 *3* `°
婷* 嘉* 晴* 盈* 柔* 姍* 歐* 胡婷* 諾諾*
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 68
今日人氣: 23
累積人氣: 14318
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 7 日  星期一 晴天

 

唉 ! 感動  


琴日..同完D人講電話..唔知點解..好唔開心 !!*
【維系一段感情係好難架囉..愛情係..友情都係"】
愛情.. *
想對方一心一意咁對你 ..並唔容易 ... !"
要佢變心..就真係話咁易 .. 『見異思千!*』
友情..* 唔知點講 ..琴日諗左好多野架 ..宜家..唔記左LU*
唔到FORM既關系?!* 大家既感情係迷就小左呢..?@@
可能大家有唔同既FD.. 玩唔埋掛 .. 不過算啦.. 點都好...
你係我好朋友之一... .. " ><* 唉.. .. 想開心.. 對我尼講..
好似仲難過升天 ... ..* D人成日都話..凡事向好個方面諗..
唉.. ... 真係唔係幾明點可以咁睇得開囉 ..
搵籍口安慰自已????! a邊個出面有第二個 ..
唔係好諗到..
可以睇到點開 ..
!*
同自已講 ...佢中意果個係你既..唔好諗埋一面呀..
咁呀?!*
根本無可能做到既 ..* 諗到呢度 ..好LUN想喊..
唉 ..><" YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!!! 好灰丫..
金朝 ..* 開左電腦一陣 ..睇到D言..好開心丫 ..
番學..見到牙銚囉 ..=.=* 做咩唔係女童SIT多排先姐?!
我諗..都無一個想你出尼架喇 .. 勁無奈 .. -O-
撞到好多人丫 .. 番到去 ..好開心丫 .. 嘉嘉話織頸巾比我呀..
開心死..HA*成日都係度暗串我牙哥 .. 哈哈哈 !! 豬勁賢..
好抵死牙你.. 英文.. 只顧談天.. 同岑迪欣上左去玩 ..笑LUN死..
哈哈 ..情侶裝銀包呀 ..HAHA@@ ----'' 呢2堂過得好慢 ..
傾左好多好多野 ..* 小息 ..留左係課室 ..+ 通識 ..好唔鋸溫副校..
頂丫!! 嘈嘈嘈..嘈夠未姐 ..?! 中史 ..打比諾 .. 無人聽.. *
SD SMS ..* 小息..陪嘉嘉落左去食野 ..笑到p街 .. !::::*
『香港小姐』..哈哈哈* 君妹同牙晴都係度丫.. HAHA ..
中文 .. 好眼訓..頂唔順 .. *LUNCH* SAM SAM 睇我地..
笑到痴左.. 哈哈.. 豬勁賢囉 ..嘉樂囉 .. 頭號新聞尼既 ..XD"
去大家樂..食一哥烘豬扒飯 .. !! 哈哈 * XDDDD"
家政 ..=` 整唔知咩紫羅牛肉.. 但係我成堂無上過囉 ...
喊喊喊喊喊 .. * 因為咩?! 唔好問 .. !!!!!!!! 諗番呢2日 ..
你同我講過既野 .. 係真定係假?! 唉 .. 真係一講即流眼淚 ..
比佢講中哂..''勁喊 .. 又唔知痴咩線 ..MISS朱上左尼搵我. ..
同我落去傾計 ..唉唉 !! 丫..原來佢覺得我係開心果尼架..
係CAMP度我成日都笑 ..[---`係咁問我宜家做咩事..
唉 ..費時講丫 ..都唔知點講 ...反而叫SAM SAM 同我傾..
我真係會咩都佢講哂..我無當過佢係老師 .. 佢係我個FD.. XD
好番好多 .. 可能有人同我傾下計.. 我唔會亂諗野掛 .. ><*
上番去.. 佢地煮完野食LU.. 有得食 .. * 正丫 .. 幾好食 ..HA
成堂無上過堂 . ...*(*專題研習 .. 我好似癲左咁 .. """]`
勁笑 .. 係迷真係咁開心 .. 心照 ! ><* 扮到咁開心 .. 為乜?!::::
唉 .. 落CANTEEN SIT .. !`'勁串個條姣西 ... ..* 發完姣未呀?
頂丫!" 晴晴 :::: 彩虹呀 .. 記住 .. * 哈哈 .. * 秘密丫 ..
好多人話織頸巾比我呀 .. SO HAPPY* 等緊你地架 .. *
HAHA!!`' 走LU .. 我牙哥送我去補習 .. ...GOODGOOD*
講左好多野丫又!! '' 番到尼 ... .打比諾 .. * 唉 ..'''
真係因為個次 .. 我對你既誠信就無左 ?!* 關事 ?!???
唔知丫 .. 唉 ..連你地邊句係事實 ..邊個係鴉我既 ..我都唔知丫..
好似玩緊個GAME 咁 ..完全 FEEL到我輸哂 .. !!!*
無心機再打落去咯 .. 算啦 .. *

 
 POST TIME2005-11-07 08:23 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 6 日  星期日 晴天

 

UNHAPPY 鬱悶  


      曾有許多戀愛 
                    沒有結果卻剩傷心者感慨
                       所有事重頭  也  
                                      結局是不必太

金朝..差唔多11點起身 ..* 開電腦..食野 ..*>V<"
佢ON左 LU ..!" HAPPY---* 傾計 .. !----
唉 ..安安UNHAPPY ..真係唔係幾明點解D BOY要係咁囉.
究竟有無諗過佢既感受 .. 咁樣.. 係迷GOOD D呢 ?!*唔知..
唔知點.. 同佢嗌交囉 .. ><* 唉唉唉唉唉 ... =V=
又唔知點.. 我無端端講番個件事 ... .. 曾經..
嘗試過FORGOT ..但做唔到咯 !! ><" 可能真係...
太HURT?!????* 唔知丫 .. 淨係知 .. 呢件事..
令我對你唔同左 .. 我唔敢再踩落去咁 .. ><*
唉 ..@@"  點解會咁 ..點解?點解?? 我咁講 ..
唔代表我唔愛你 ..*可能仲更加愛你 .. 唉 *
好DOWN . ... 唔知點解 .. ' 你迷話 .. 我都未喊..你做咩喊既..><"
唔開心果個應該係你..但點解又會係你哄番我呢??!
有時 ..我真係唔想你對我咁好 .. * 都因為咁 ..可以搞到我唔開心..
唉 .. ']`真係唔知點解丫 ..* 係因為我對你唔夠好?!
而你就咁對我 .. !* 呢D叫做咩呢 ...一時間諗唔到 .. 唉
不知不覺..又打埋D咁既野咯 .. ><" 又痴左線 !!TODAY... ..
我問左好多次點解 .. 但係無答案 .. 邊個可以答到我?*
無丫 !! 唉 .. 好悶丫.. 今日D時間過得勁慢囉 ..''
無出街既關系?!* 悶死我喇 .. ----'' 丫 ..* 發覺 .. ... .
我無左電腦.. 係唔多得架 ...1日係好難過 .. * 
有部電腦真係可以咩都唔做 .. 座係度成日架喎 .. 痴線 !!*
日日就係咁.. 由朝玩到晚.. 人生就係咁過喇 ..
有小小建設性既都無丫 .. 失敗呀 .. * 你快D好番呀..
唔好病呀 .. 我會好擔心你架 .. I +LOVE U*

SORRY AR!!
 
 POST TIME2005-11-06 02:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 5 日  星期六 晴天

 

怪誕屍新娘 !=-` 驚訝  


mov
金朝..* 玩電腦 !!`' 唔知點解..好想佢ON---*'
傾緊去邊.. ! 周圍問人電話 .. * 無手提真係好煩丫有時..
去CAMP個陣就傾掂左架喇嘛 .. 搵尼搵去都係搵唔到
牙哥..同君妹 --老婆呀..* XD* 若若實咁早出左去 . .
痴線* 約左岑迪欣 ..要你等左咁耐 ..真係唔好意思 ..
SORRY AR! 勁樣衰囉 ..過馬路..比D車係咁「咇咇*」
一路陪佢食野 ..一路等我牙哥 !!!* 我地食完佢就尼LU ..
HAHA---* 差D比車車死啦 ..哈哈..'' 搭車 .. 笑死 ..*
哈哈.. 我同岑迪欣係咁潤屎忽豬勁賢 ..XD* 串到無聲出丫..
致命傷..HAHAHA*--*去到沙田 .. 搵若若 ..牙晴都係度..
著LOLITA丫又 .. ><* 唉唉.. 係UA ..我地真係搵洞(捐)..
唔想咁多人望住呀..* 唉 .. 我諗牙晴GET到 ..咁我同牙欣去買飛
佢地3個係個度囉 .. 搞到我同岑迪欣都比人係咁望 .. FK..
去左搵佢地 ..* 牙欣排隊 ..唉..* 若若同豬勁賢激走左牙晴..
因為LOLITA既問題囉 ..><* 牙晴其實知架 .. 我追番牙晴 ..
我諗佢真係好嬲 .. 係咁追極佢..都唔理我 .. 嗚 ><* SOR呀
唉..* 咩方法都用左LU .. 又唔聽我地電話喎..* -----
得番4個去睇 .. 我地4個都覺套戲好悶囉 ..悶到嘔電丫..
我話過.. 以後都唔睇添布頓作既戲 ..頂丫 * 個次同牙欣
睇朱古力獎門人又係咁喎 .. 勁悶 !!  又唱歌咁.. *
出到去..周圍行咁囉 .. 影貼紙相 ..失敗 !! 好唔掂 ..****
死人豬勁賢..話要去MK ..* 走囉 ..'' 無人留你丫..哈哈..
食野 .. HA .. 佢走左.. 嘉樂先尼.. 2個無得見 .. 哈哈哈 ...
都叫左你唔好走架啦..樣衰 !! HA* 番歸 LU ..'* >V<

打比諾NOK ..佢又好似唔多得閒咁 ..就唔傾 LU .. 同佢傾 ..HA"

 
 POST TIME2005-11-05 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 4 日  星期五 晴天

 

CAMP  


去完CAMP番尼.. 散哂 !!>V<*
講下..呢幾日發生咩事先 ..01/11-04/11"
第一日.. 朝早..同佢地去食早餐 ..【君妹..牙晴..牙哥..若若..】
實咁早比人嘈醒左..*出發..哈哈 ! 興奮..'' 去到.. 同我想象中唔同 ..
HA"起營 ..* 好開心丫 .. 好易起丫 @@ 無得同佢2個一齊訓
><* F.1既..ALL 唔識 ..呠 ..牙SIR特登既..夜晚..同我牙哥冷戰 ..
師生夜話::* SAMSAM 講D野勁好笑 * 但係我同我牙哥都無出過聲
因為佢喊CRY左* .. 間接係嘉樂 ..* 唔知點解..個陣好憎好憎..嘉樂..
牙晴..君妹..勁講佢 ..仲好大聲 ..! 我都有丫 .. 唉 ..豬勁賢 ..係咁哄番我
THEN..我都話埋一份.. 佢都無理我LU.. 又嬲埋我 .. 唉 ><"
個晚..本來諗住出去玩架嘛!" 訓著左 .. 半夜比人嗌醒左 ..
罰企喎..頂丫 * 又做掌上壓 .. >/\<第二日.. 知道左好多野 ..
更加嬲佢囉 ..食屎 !!有人拍緊拖啦 .. 開心啦 .. * 〈1吻便偷1個心*〉
唔記得點..無事LU* 唔講咁多..夜晚LU ..師生夜話 .. 又笑到痴線..
睇番SAM SAM & MISS朱影個D相 .. 差唔多全部都係我地幾個
哈哈哈 ..* 專偷影我地既 ..衰 !! 訓啦 ..我地幾個出左去睇星 ..
好多丫..靚 !! *第三日.. 好眼訓..* 玩得好開心丫..* /\/\*
笑到痴線* HAHA@@ 個條咁既洗潔晶 ..真係節省小小啦 ...
你唔出聲無人當你啞既 ..我諗你都好識合做一份工 ... 洗碗啦 ..
無左洗潔晶點得架 ..* 原來你都有用架喎..呵 ..宜家先知炸 !!!
即係 ..你就唔好成日同我地(懶)熟咁囉 ... 你呢D .. 根本
唔岩既 ..*  都就第四日 .. 出小句聲唔洗死既 .. 擺明同緊
你講架啦 .. !* 串其他人又咁叻..唔見你過尼串我 ..淆底呀 ?!
哇 ..我仲淆丫 .. 一陣你D口水..噴哂落我度迷死 ..  驚驚添 ..*
唔鋸就出聲喇 ..* 唔好扮到咁好人 . ..(橙)搞到變左犯眾憎
唔好講咁多人地唔中意既..先得架..*
第四日..最後一日 ..真係好唔捨得..
講真..明顯地我地呢間學校操個陣係比另外2間唔好..* 可能因為..
最尾.. 我地都唔想牙SIR失望..都盡量做到最好 ..!!! 唉><*
又因為最後一日 ..D牙SIR對我地好好 .. 我最中意譚SIR同朱SIR
反而佢2個係最惡個2個 ! 真係唔知點解呢 .. 佢2個講D道理..
好岩架 !* 搭番車去九龍城個度 ..* 足足企左1個鐘.. " 無得郩..
畢業禮完左LU.. 代表個營都完左LU ..要88 LU .. ! 唉 ..
喊左 .. 好多都係..最出奇既係連我..君妹..牙晴都係囉.. 諗番第一日..
我地係勁想走..真係好辛苦 !* 點知我地喊得好勁 .. 唉唉唉 *
我會好掛住D牙SIR------'' ><"係件 33度簽名 .. 好多丫 ...
成件3滿哂 .. 簽到無位簽 .. 哈哈哈 .. 我最多喎 .. KA*
番到學校.. 講左陣野..就走得LU ..同我牙哥一齊 .. * 番到屋企
佢係度呀 ..HAPPY ..好掛住你!! 除左件3先知 ..牙邊個寫左好多野..
呠 !!* 哈哈哈 ..呢個營有好多段戀情發生左 .. 勁好笑囉 .. *

宜家..對譚SIR同朱SIR個樣都已經有D蒙'湖'咯* 但係佢地
教我..同我講既野 ..我會好記得 .. * THANK YOU *

 
 POST TIME2005-11-05 01:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 31 日  星期一 晴天

 

哈* 愉快  


琴晚..同NOK講電話* 金朝 ..遲左起身 ..好凍凍 !! ><* ----
番到去 !!:::-0-'真係覺得吳庭秀好煩囉 ..!! 哈哈哈* 嘉嘉話架..
【再世華佗 ..專溝牙婆】..笑到我痴線 ..* 見到D野..好想食魚呀..
洗唔洗咁誇呀?!* 英文 ..* 食野 ..GO TOLIET ..玩左好耐 .. XD"
小息..比怪獸留左係度.. 無得借書.. 借唔到啊 ..! >V< 音樂 ...
嘉嘉講鬼故 .. * 怕怕 !!小息 *係2樓打等 .. !!!@@ ''
數學.. 訓企喔* 小測 ..* 同諾NOK SD 訊息 ..*  好無 MOOD !!
SO DOWN AR !!* ><* LUNCH ..君妹係度 ..哈哈哈 *
中文..串果個水魚..又無聲出 ..*唉..真可憐!!唔夠串就唔好走尼串我啦..
同岑迪欣..笑笑笑 ! 呵 .. ...* 放學 .. 等完嘉嘉個D ..就上 4樓 ..
玩鬼屋 .. GOOD" 多人得你丫 .. 我要去多完智能果個 ..
比SAM SIR 係咁搵我 .. 哈哈 .. 我避到入男廁 * 我牙哥入到尼 ..
O哂 ..笑死我 !! * 閃番出去 * 去聽佢地講費話 ..* 哈哈 ..
聽完.. 即走 ..* XD* 我牙哥溝君妹溝得好出面丫 .. 搞到個個都問我
XD=` 君妹做左我老婆 .. 哈哈!KA" 激死豬敬賢 ! * 入得去玩..
好鬼白痴 ..一D都唔恐怖 * 係有人彈出尼之嘛 ..HAHAHA .. ... .
落下面 ..* 玩玩下 .. 玩水嚕 ! GOOD 爆 .. 我.. 牙婷..嘉嘉..牙簽 ..
好似無喇..中哂 * 我地三個整牙簽..佢濕哂啦 .. ! 我又比佢地整番..
哈哈 ..內外都濕哂 ..!! 出到學校門口 ..牙簽簽仲整我 ..D水又凍喎 ..
搞搞下..唔知做咩YUKI喊.. 牙星的好事 .. 做人條仔唔可以咁既 ..
係學心下面SIT .. 好快就同牙婷走左咯..! 係顯俓行左陣 ..
去補習 ..好眼訓 * 番到尼 .. 傾電話 .. HA* 岩岩先講完 .. 好多人丫..
我老婆..牙哥 ..若若..牙晴..江江.. 去CAMP 既全部都係哂到..哈哈*
好想金晚出去玩添 !! HELLOWEEN aR"  
聽日就去CAMP 喇 ..4日3夜 .. 唔好掛住我喇 ..XD”>V<" 仲未執野呀..

 
 POST TIME2005-10-31 08:25 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]