YILOVEU
暱稱: *●|! 怡 ﹒…*"'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XANGA*
我屋*
嘉嘉屋!
MATHS `
影相*
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
°!|◆﹍好FD 子連結 *3* `°
婷* 嘉* 晴* 盈* 柔* 姍* 歐* 胡婷* 諾諾*
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 68
今日人氣: 11
累積人氣: 14230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 30 日  星期四 雨天

 

對卷 * 驚訝  


金朝我終於早過雯雯喇 ...!!!" 金日對卷呀 ... 有D怕既感覺 *  第一科 ... 對中屎 ... 唔洗講 ... 一定肥佬 ...

都唔識 ... 做都無乜做過 ... \\|| 得 9分炸 ...]]\\ 死臭煙 .. 高我 0.5 分 ...[[[我地玩鬥高分 ... 仲賭錢添 .."

我同牙煙 ... 次次都打和既 .. 一人一科咁 ... 都唔知鬥唔鬥到 ... !!`好彩仲有一日 ...//星期一個D科 ...\\

我一定高分過佢既 ... "\\ 哈 .. 中文 ...(課文)我得33 . 5 ....""//聆聽個份 ...得13 ...]]\\ << 難到乜咁呀..

英文 .... 34 .. +.+ listTIng .. 57 ... 科學 ... 44 ... 數學 ... 15 .."!! 金日就派左咁多份喇 .... "]]\\

唔知係邊堂 ... 牙簽無端端同我講 ... 佢一拖 2 ..." 一個係宜家果個 ... 一個係朱敬文 既..... 唉 ... " ]]] \\

如果比宜家果個知道左 ... 牙簽就死 得.... 因為佢 對... 朱敬文果個 ... 玩玩下架囉 ...  好憎人 ...

     一腳搭兩船*

ToDay ..|||| 我同牙煙傾暑假去邊 ...."//  好似有好多野玩咁 .... 哈哈 * 超正 ... 不過多數諗得咁好 ..最後都 ...

希望愈大 ..失望愈大 ..

呀 ..... 我就明呢 .... 因為我都試過囉 ... 唉 "]]\\ 又諗去蝴蝶灣bbq..又話同我去 ... (呢個係祕密...唔講)哈*

不過我諗果個所謂既祕密 ... 去唔成 ... *一定屎但一邊 ... 唔比 ...]]\\ 不過真係好想去呀 .. 一定好好玩 .."

仲有諗左去邊 ... 我都唔記得 lu ... * 有一日 ... 就去牙加果生日會 ...唱 Kk ..好彩呢D野都係 7月 ... 如果唔係..

我細佬番左尼 ... 就會好煩好煩架喇 ... !!!!! "]]lUnch ... 去牙煙屋企 ....諗住玩電腦架嘛 ... " sor * 牙加 ...

無同你食 ...我知你唔會嬲我既 ... " 嘻 ...落雨 ..濕哂 ... 就係因為陪個死臭煙囉 ... " 佢又買煙煙煙 ... 唉 *

算啦 .... 睇死你改唔到 ...  * ((( 去到佢屋企 ... 佢細佬真係係到喎 ... 無奈爆 ... 咁我就無得玩電腦喇 ...

牙煙無端端對我勁好喎 ... 哈 ...佢內疚 ..因為我陪佢 ..!嘻 ... 條白痴 ..以為我喊 ...哈 ...你話佢係迷傻架?! ..

哈哈哈 ... 番學校啦 .... 玩左陣 .... 好悶咁 .....放學 ....落雨喎 ... 好大下 ... 我同雯雯都濕哂啦 ...." \\不過我

濕過佢 ... 佢好快就走左喇 ... 我仲要行成段路 ... 去到新發 ... 有幾個男仔係咁望住我喎 ... 唔知做乜 ... * ka "

我覺得D雨水 todAy 特別凍 ..."//  我係咁打(黑痴)喎 ..... 好凍呀 ... !!!! 遲D又病病 ... ''''' 不過都好 ... 哈哈]]

番到尼 ...... 就玩電腦囉..... " ]]\\\

 
 POST TIME2005-06-30 06:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 29 日  星期三 晴天

 

悶悶悶悶悶 * 驚訝  


                     

琴晚我牙媽番到尼 ...." 問我7月尾去唔去旅行喎 ... "佢一講O鬼哂 ... "佢話去泰國 ... 同埋果個牙姨 ...

哈哈 ... 同果個牙姨去就好 ... !!"因為佢好錫我囉 .. WAKAKA *我細佬都好似去 ... FUCK "本來我諗住唔去...

BUT.... //]]唔去好似唔多得囉 ....[[\\ 勁想宜家就去 ... " 唔想去面對 ..... 好想逃避呀 .... !!!``"... ><"

金日好想出街 .... !! 雯雯又好似出左去喎 .... 又費時打比牙煙 .... 一陣佢又打機 ....."///死牛丸又去左 SWIM ..

又要我等到個(自欺欺人)咩左先喎 .....算啦 .... 比面你 ___ 死牛丸 **** 咁就成日留左係屋企囉 ..

差唔多成日都喊咁 .... >>>" 都唔知為乜 ..... ]]]\\   唉 * 原來我都可以喊到 ... 無聲架喎 ...]]\\

死牛丸 :::

         

                 

           

                                                                   自已 CHOOSE 啦 ..*

                


 
 POST TIME2005-06-29 05:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

點解?  



金朝我開電腦 ...睇到D野 ...." 我忍唔住喊左 ...!! 之後【她】同我講左D野 ..."我更加失望 ...DOWN ..

一波未完一波又起 ..

我真係好想問你..." !! 究竟點解 ... "']]]]\\ 我諗左好多野 .... "對你尼講 ... 我和【她】邊個重要 ...

你講既野係迷真 ....”//究竟一開始 ... 係迷已經係錯 .... # 就算我點唔開心 .." 我都自已一個 ....

因為我都唔想你唔開心 ..... [[" 但係我真係唔知你諗乜 ... !!!! 係我既 好 FD ...都知我鐘意【他】 ...

但係我都唔諗佢 .... 同你一齊 ... "]]\\ BUT ...你 ..... !!!!@@ 我應承【她】..唔會問你 ...扮唔知 ..

但係我做唔到 ... && 我寧願做個傻婆 ... 咩都唔知 .... 寧願比人鴉 ... 都唔想好似宜家咁 ... 知左都無用 ...

你想搵人陪你  ....你迷搵【她】囉 ... 我真係好想知 ... 我係你心入面 ... 係咩 .... !!! 你話我對你好重要...

我真係諗唔到 .....對你 ...我係代替品?! ... 我開始相信 ...呢個世界係無 1314... 宜家先開始信...

會唔會傻左D ... 我諗我真係太傻 ... !! \\ 比我知左之後 ... 我比知【他】D野個陣 ... 更加 HURT ..

我都唔知點解 ... ">>>> 之後點 ....... 我都唔知 ... 我諗唔到會搞成咁 ... ////"

我終於明 ... 點解你地一個二個都咁講 ..... 係我太白痴 .. 無聽你地講 ....搞成咁 ... 都無得怪人 ...!!

宜家塊板首歌真係好好有意CC架 ...

唔好睇佢好長咁 ...我好 LOVE *

【乜野係戀愛】..我諗我唔會明架喇 ..

細心D睇下啦 ..

每個人 都有佢哋嘅愛情故事
無人知 故事點樣開始點樣終止
緣份要嚟就嚟 冇分喺邊個時候
話走就走 緣份巳經到左盡頭
呢樣野 唔係人人 睇得咁通透
經常都會有好多 盲目嘅時候
有人為愛可以死心塌地付出一生
係咪值得 就見仁見智你自己去諗
情同愛 要做出嚟 並唔容易
口口聲聲話愛又領略唔到當中意思
情為何物 連詩人讀咁多書都唔知
未曾體驗過 箇中滋味點會知
係冥冥中注定 亦或係上天既安排
呢個世界咁大 都可以走埋一齊
總覺得生同死並唔係最遠既距離
而係喺妳面前 妳又唔知道我愛你

I wanna be with you (by your side)
為何祇留下痛苦的回憶
你曾對我說 把幸福留給我
I don't want you break my heart
愛會那麼痛苦 (no reason why)
沒有你我不能夠深呼吸
喜歡聽你的甜言蜜語
就算愛過和痛過 都願意

初初一開始 最鍾意日見夜見
發夢都會見面情話綿綿電話講唔完
發誓 希望兩人 熱戀直至永遠
冇諗過愛情之後變感情既局面
祇係幾年既感情已經無火花出現
再勉強係埋一齊 祇會令人討厭
想講分手開唔到口 咪再優柔寡斷
搵個籍口 解決左佢 一刀兩斷
暗戀 相戀 熱戀 失戀 感情 好混亂
太多誘惑 而家既人好易移情別戀
婚外情 一夜情 佢哋玩弄感情
三分鐘熱度之後 忘記晒所有事情
其實衹要對人 唔係有太多既要求
愛一個人根本唔需要有太多理由
祇要真心真意對待 已經好足夠
姑勿論係曾經擁有亦或天長地久

 

 

 
 POST TIME2005-06-29 11:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

無賴 mv*  


 

係呢一刻 .." THIS MV 超岩 ..”

得閒既就睇下啦...

 
 POST TIME2005-06-29 10:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 28 日  星期二 晴天

 

旺角 * 愉快  


好憎人鴉我 ...HATE

金日我又好遲遲遲起身 ... "都唔知做乜 .. ////好眼訓]]]\\"差唔多遲到 ... " 好似要集隊 ... 熱死*

考地理 ..>>> 難到乜咁 ....識至其呀 .... !!~~ "考完 ... 個老虔婆係出面啦 .. "我要留堂 LU ...”

抄五頁 .. " 都唔係好多字 ... 入去教員室比佢啦 .. 佢讚我D字寫得靚喎 .. 哈哈 * 對我尼講 ... 好榜衰 ..

我特登寫(料)D架...趕時間嘛 .. "!!哈哈 ... --走左 .. 又無電話喎 ... 都唔知點搵佢地 ... " ]]

搵到電話喇 ... 打左比雯雯 ... "]]最衰佢屋企有人 .. 打左比牙婷 .. 佢係牙樂屋企 ... 咁我迷上左去囉 ..

死牙簽 ... 個口太臭喇 ... 黑人憎 " .. 落左去 ... 火車頭 ...<<搵雯雯啦 ... 【等左你好耐喇 ....】"...

之後 ... 我又想番屋企先喎 .. 又要行番過度 .. 最衰唔係牙樂到走啦 ... 我係咁估我屋企有無人喎 ...

又同雯雯甲定 ....我屋企有人咁點啦 ... 點知我一番到去 ... 真係有喎 .. "嚇死我囉 ... >>>我老豆 ...

佢放假囉 .... "搞到我都費時換33喇 ... 咁就走左 ...."落到去 ...雯雯問我做咩5換3 ...我話 ... ON9囉 ..

哈哈哈哈哈哈 .... <<<”去MK啦 ... [[" GO左朗豪方 ... 裡面真係好大大大大呀 ... D冷氣超涼 ..嘻 *

周圍行啦....去到一度 ... 有條好長既電梯個度 ... 上去之前 ...D人望埋同一度 ....好好奇 ...原來係有人拍戲..

見到周麗淇呀 ... 好靚靚女 ....太羨慕喇 ... * 上面果個大液莫 ... * 寫住 ...求婚個類野 ... 係佢既 ...

就一定好SWEET2222 ....*上個條好長既電梯啦 ... 雯雯畏高 ... ((((”佢勁驚咁 ...個樣超認真...

我就唔驚喇 ... 周圍睇 ... 佢驚到唔夠行 .. 哈哈哈哈 * 好多多多多 情侶 ...係到拍拖 ...SWEET ..

個戲院好搞野 ...]]]//太大喇 ...我地都唔行 LU ... 走啦 ...搭番個條好長長既電梯 ... 雯雯都唔敢行過去 ...

我拉左佢過去囉 .. *佢都好似仲好驚咁 .... "|||哈哈 ... "]]GO旺中 ... ]]" 唔知做咩 ... 好似唔多想行咁喎 ..

悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶 ..*!!行行下 ... 見到魚魚佢地 .. 好肚餓 ... 去食KFC.. "  好搞野 ...雯雯係咁踢我 ..

食食下 ... 竟然比我見番【他他他他他他他他他他他】 ....SHIT * 即刻 X 低頭囉 ... ]]]\\佢應該見唔到我呱 ..

見到 .... 就 ...... "痴線 "食完 ... 迷走囉 * ((( 行多左陣 ...* 諗諗下 ... 有得行新世紀 .. 完全唔記得 ...哈哈 *

行個條橋 ... *前有有個BB 喎 ... 佢好得意架 ... 嘻 ... * 哈哈 ...點解D BB會咁可愛架 ....

咁就行左陣新世紀 ...超累呀 ... " 好笑呀 ... 行入去個間野 ... "個D聲 ... 笑死我地 ... 雯雯一出到去 ..

笑到扒街喎 ... "哈哈哈哈 ....番屋企啦 ... 係大圍火車站 ... 無端端有人拍我 ...原來係1A 果雯雯 ..."

佢都住顯俓 ... 咁就一齊番啦 .... 1A個雯雯都鐘意 POOHPOOH ... 佢見到我D野 ..係咁話 POOHPOOH 呀 ...

叫我送比佢囉 ... " !!!~ 痴線 ..."]] 又話我跟佢鐘意POOH喎 ...我同雯雯都有D無奈 ... 佢都有搶左我隻POOH ..

最後 .... 緊無啦 ... @@ 番到屋企 ....就講電話 ....同玩電腦 ... 估唔到我牙爸咁做番喎...  " 嚇死左 ... <<<

考完試喇 ..正 *

 
 POST TIME2005-06-28 05:34 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]