YILOVEU
暱稱: *●|! 怡 ﹒…*"'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
XANGA*
我屋*
嘉嘉屋!
MATHS `
影相*
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
°!|◆﹍好FD 子連結 *3* `°
婷* 嘉* 晴* 盈* 柔* 姍* 歐* 胡婷* 諾諾*
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 68
今日人氣: 8
累積人氣: 14227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 25 日  星期六 晴天

 

@@ 不安  


讀書係迷真係咁緊要 ...唔通讀唔好書既就代表唔成功?! ..
有幾多人細個迷又係無書讀 ...到大個都出人頭地 ..."
如果一個二個都咁叻 ...咁呢個世界上就唔洗有(黑衣)..
清道夫呢D低下層啦 ... 一個二個都係富豪 ...\\\
仲有咩意思呀?! ..我咁講無話我會去做D咁既野 ..
但係係迷一定要係最好既果個呢?!..我覺得唔係囉 ...
每人都有佢既長處 ..我 ...我覺得我唔係讀書既材料囉 ...
就算點 ... 我都係咁架啦 ...最多迷好果DD ...
何必要咁迫我呢?! ..去外國讀書 ... ||||||\\
唔通對我尼講 ...真係好?! ..我好認真咁諗過..
始終我覺得 ...我唔會放低哂所有野 ...我過左去 ...
我諗我比宜家會更加辛苦 ..慘 ..讀唔讀到書 ...
我真係唔知 ... !!!~~就算比我讀到 ...咁又點 ...
我會過得開心 ..?!我唔覺 ... !可能我牙爸牙媽會錫我多D啦 .."}}
但係我雖要既唔係呢D ...\\ 佢地又知唔知丫 ...
佢地諗既 ...淨係諗點樣可以幫我讀好D書 ... * 送我去邊度好 ..
周圍咁問人 ..."\\決定左既野 ...就同我講 ...我點反對都好 ...
佢都只會話 ...你有權選擇咩?! ...生存係呢個世界上 ..
係迷真係連呢DD都唔可以由我去choose丫 ..!
我細佬就係咁 ...比我牙媽送左番去大陸讀書 ...
我曾經問過我細佬 ..佢有無唔開心 ..."" 佢答我 ...
唔開心又點 ... 我就算唔想 ...牙媽都唔會比番我番香港 ..
我聽完 .. " 個種感覺 ..都唔知點講 .."\\\ 我牙爸成日都話我 ..
都唔明你 ..去外國讀書幾好 ...你睇下你細佬 ...幾開心 ...
心諗 ..我地點諗 ..你又點會知 ...所有野 ..都係你地岩哂 ..
我就錯哂既 ..." 點解唔可以係我個邊諗下架 .. ?!! >>
唔通咁 ...又係我錯 ..?! 曾經 ..為左呢D野 ..嗌過幾多次交 ..
喊過幾多次 ...迷又係咁 ..佢地都係一樣唔理 ...照做 .."
我牙媽話 .... 有咩事同佢講 ...我同佢講又點 ...佢迷反而
話番我轉頭 ... 咁我何必仲要話佢聽呢?! ... 係迷?! ...!!
我諗呢D都算叫係(代溝)啦 ..佢地完全唔知我想要乜 .諗乜..
有時 ..我真係好憎佢地 ..好唔明佢地 ...好想知佢地究竟諗咩 ..
但係就連傾下計既時間都無 ...一講就一定鬧交 ..寧願咩都唔理囉 ..
佢地成日話我變左 ...我真係唔明有咩咁變 ...我自已係覺自已比
以前曳左既 ...都唔係好勁姐 ....最多都係衰係天台!! ...
但係佢地都唔知既 ...好煩 * 究竟我有咩變 .... ?! ____
\\\
我只係覺得我比以前成熟左 ...識諗左好多囉 ..."\\\||
比著以前 ...我一定唔會諗咁多野 .. !!!””唉 ..\\--
究竟幾時佢地先會明白架?! ..."\\如果佢地D思想open 小小 ..
迷好囉 ...<<< 唔好成日管住我 ... 比咁多壓力我 ...比D空間我 ..
我就已經好足夠啦 ...." 唉 ...

呢篇野我都係諗諗下打出尼..."

 
 POST TIME2005-06-25 04:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 24 日  星期五 雨天

 

頭文字Ddd * 愉快  


TODAY 我都好遲起身呀 ... *無咩發燒LU ..\\* 打比雯雯 ...痴線 ..佢仲遲過我起身 ...]]]"番到去 ...//"

雯雯仲早過我番去 ...O鬼左 ..哈哈哈 * 考英文囉 ...* 唔知做咩 ... 部電話用唔到喎 ... 唉 * 考完 ..."

就走啦 ...出沙田 ...不過激嬲左牙婷囉 ... !!!!∼對唔住呀 ... "*我地為左 .... 勁咩囉 ..."!! 白痴的 ...++

笑死 ...\\ 睇頭文字DD呀 ...正 !!! ..等左勁耐 ... * 先有得買飛 ...]]\\ 勁多人喎後面 ..哈哈 ..*@@ ..\\

買完就食野 ..." 雯雯話要食麥當當 ...咁迷陪佢囉 ... !!`~ 我又唔想食喎 ...買左個包包食就算 ..." 無端端有個牙婆

喎 ... 超恐怖牙佢 ... 個樣嚇死人 ..." \||食完就走啦 ...--行左陣 ..." 就過番UA ..* 頭文字D ...好好睇 ..."

好鬼好笑架 ..*  睇緊個陣 ...有D好無奈既感覺 ...哈哈 ...*我同雯雯都係咁笑 ...死人岑穎雯 ...成日都 BB前 BB後

得哂啦 ...然後唔好搵我呀  哈哈 ..睇完個結局 ...有D O左 .. 唔係好知佢UP乜 .... *  !! 

後面D人好搞野 ... " ... " \*睇完就番屋企 ... * 金日都算係沙田番得尼快 ...3個字到 ..." 唉 ...我牙媽又係咁問

我去左邊喎 ..."好煩呀 ... 又係咁鬧 .." 最衰睇早D啦 ... *又白痴睇一點喎 .. * 傻左囉 ..."]]\\原來我金日都買左

好多野下 ... !!~ 我最鐘意果個星座WINNIE THE POOH ... 好QQ 架 ..."__" 嘻 ..* 次次同雯雯出街 ...

都一定會有好多野 .... 哈哈哈哈 *  金日好開心呀 ..* \\

 

對唔住呀 ... * 牙婷 "

 
 POST TIME2005-06-24 05:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 22 日  星期三 晴天

 

病 *  


我好似真係又病鬼左呀! ...好辛苦添 ...*成身都好興咁 ...唔怪之我咁眼訓啦   ...++\\\我睇完DOCTOR先真係病 ...痴線 * 都唔知係迷玩野 GA ..FUCK *

 

我好傻咩?!做咩一個二個都話我傻婆GA ... * 話我傻個D人先傻呀 ...哈哈哈 *

傻得可愛 ....."KAKA ...講笑 ...唔好當真"\\

一個二個都係咁 ...痴左線呀 ...嘻 *

 
 POST TIME2005-06-22 08:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

山 *  


金朝我訓到答8 ...好眼訓仲係 ..不過唔起又唔得喎 ..." \\  ..番到去 ..."][要集隊 ..today要去六樓考試 ...

第一科考電腦 ...easy 汁 ..."\\不過問答就唔識 ..因為我無溫書囉 ...哈哈* 屎但啦 ...++ " 小息  ...*落到去  ...

牙樂比隻冬菇獸捉左 ... 無端端叫我去埋 ...o鬼左 ..."點知叫我地去校務處罰企 ...牙樂我就知佢做咩罰姐 ...我無

端端都比人罰喎 ...痴線 * 罰完 ...出到去 ..." 佢地圍鬼住柔柔 ...佢喊喎 ..."++ ..咁牙加就同我講左咩事啦 ...

好似真係.....!!!` 點知我問牙簽D野 ...佢鬧我 ...好心著雷劈 ..."以後都唔再幫佢 ...衰人 * 上到去 ...考中文聆聽.."

難到pk ..* 又要講普通話喎 ...又要好似急口令咁喎 ..真係唔知點做囉 ..."]]]\\ 胡sir又尼收手 X ..我唔記得帶 ..

考完試就去搵佢啦 ...*\\佢話我囉 ...又叫我金日留堂留到一點 ... 我點會丫 ...都係我醒目  ..哈哈哈 * 係咁叫

胡SIR比我聽日交 ...* 佢衰心軟 ..比左 ...哈哈哈 *  ..." 落番去 ...個死老虔婆...叫我地班人搵我喎 ...我趁

多人係咁走 ... *之後都係比佢見到 ..."\\=||過左尼話我啦 ...!!`我超唔鋸咁望住佢囉 ..."// 哈哈 ..話埋牙加喎 ...

嘻 ...* 上去啦 ...考英文LISTENING ... "\\|| 都 OK EASY既 ...* 有D聽唔到囉 ...* 放學 ...都唔知去邊 ...

係門口係咁諗去邊囉 ..牙樂同牙簽條女 ...走左去平台個邊啦 ...我地仲企左係度 ... THEN ...比我見到D野 ...唉 *

仆街 ...*" ...唉唉唉唉唉唉唉 *..算啦 ...THEN ...諗住上平台搵佢地囉... 點知唔係度喎 ...']]咁就行行下 ...

走左去後面果個山囉 ...都唔係好恐怖 ...不過我地就係咁講個D野囉 ...."落番去 ...咁就番屋企LU .. " 番到尼 ,,,

就玩電腦 ...@@"唔記得左幾多點 ...就落左去 ..係7仔等牙婷 ...* 之後 .....\\||/"就去行山 ...一個二個都淯底 ..

唔去 ...!!`得我同牙婷咁夠膽 ...++\\諗住去鬼村 ..." 但係就唔知個度係迷 ...行到入去 ...勁多狗 ...__--仲開左部電

視 ..無人係到喎 ..."隔離勁多個D野 ...--\\D狗係咁係到吠 ...牙婷話驚 ...咁迷走囉 ... !!~~" 嘻 ...]]]] \\\

之後行番去後山 ... 勁攰喎 ...* 行到半路 ..我放左支野飲係條路到 ... " 上到去 ....溪個邊 ...無端端有隻狗 ...真係

比佢嚇死 ...* 原來有人養既 ..好彩 ...上到去個次燒野食個空地 ...* 有兩個牙姨 ...問我地唔驚上面有馬嬲 ...山察

個D喎 .... * 哈哈 ...我地就咁就淯左 ...本來超勇 GA ... 諗住行去引水導個邊 GA嘛 ... 唉 * 之後就周圍行囉 ...

好快落番去 ...*\\|見到個支野飲 ...佢倒轉跌既 ...超咩囉 ...* 行到再落D ...@@ D人無哂 ...超變態 ...(閃)下

眼咁就無左喎 ...痴線 * 落到去 ...牙婷個蠢人打比佢 ...我覺得牙婷開心左好多囉 ... 哈哈 *愛情既魔力係幾咁勁 ....

嘻 ...* 上左天台 ..." \\無人喎 ... 咁就打比牙增 ...AND THEN ..." 去牙樂屋企啦 ... 佢屋企得牙朗同牙增 ...

唔知做咩 ...我好鬼眼訓 ...訓左係度 ... 無端端 ..牙樂、江蘇、牙DEE 番左尼 ...*死人何駿樂...係咁串我 ....*

又話我傻婆喎 ... * FUCK ...頂佢 ...佢仲話淨係鐘意串我一個 ..."頂佢唔順囉 ...  牙增增走 LU  ....\\=

我都陪佢走 ...*何駿樂又唔叉比我走喎 ...係咁話去我屋企 ...痴線 ...* 佢SIT係我前面喎 ... 我係咁整佢條頸 ..

走到塊鏡面前 ...佢又無開燈喎 ... 咁我又SEND訊息喎 ... 個D燈著GA嘛 ...比牙樂話我係疆屍喎 ..我係咁打佢囉 ...

牙朗走左過尼 ...我整D光落佢度 ...* 佢更加似呀 ...哈哈哈 ...* 佢唔整都係疆屍 ...* 牙朗話唔知打咩咩針 ...

因為比牙增咬佢呀 ...." 嘻 ...佢又話咩瘋狗症 ...\\" 勁慘咁喎 ...牙增 ..係好野喎..嘻 ... * 牙樂又叫我打比佢 ...

我成日都唔記得 BO ...迷叫佢打比我囉 ... 哈哈 *  好快就番左屋企 LU ..*

        

 
 POST TIME2005-06-22 07:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 21 日  星期二 雨天

 

史密夫決戰史密妻 * 愉快  


金朝落大雨呀 ...*唉 ..我隻眼腫左添 .. 雯雯無姐 ...我過左去接佢 ..."一路同老公SEND訊息 ..." 番到去 ...

牙樂同牙簽佢係出面 ...* 又唔知係度講咩喎 ...之後我知啦 ...不過唔係好明呀 ..哈哈哈 * 考試LU .."]]\\\

唔知乜乜乜牙 SIR監考 ...佢傻傻地咁 ...*"]]  我同牙簽係咁傾計 ..我又SEND訊息 喎 ..哈哈哈 ... 考考下 ...

無端端D燈閃閃下...嚇死 ..." 都幾難下 ...有D都唔係好識 ...*\\\// ...考完 ...我要補考呀..." 雯雯陪我 ...好野..

GO左圖書館 ...問佢可唔可以宜家考 ...又話唔得BO .."``落左去下面 ...牙婷、牙簽同牙樂都係度 ...無端端係度

玩水 ...###哈哈 ...又係度講個件事喎 ... -_-唉 ..終於夠鐘 ....一D都唔識 ...難到飛起 ..."]]\\ tHEN ..同雯雯

同埋佢SEND訊息 ...雯雯、牙煙、牙樂同牙簽 ..都係門口喎 ..."]]\\ 好似有好多人等我咁 ... 嘻...牙樂同牙簽好似

等【她她她】出尼 ...嘈佢地呀 ...唔知呢 ..."~@一個鐘過左 LU ..即刻落去 ...見到牙煙同雯雯 ...牙樂同牙簽唔見左 .

..原來之前牙簽發脾氣 ..之後唔知點 ..咁就走左喇  ...我同雯雯都出去 LU ..::: 本來諗住搭的的架嘛 ...雯又話唔好

喎 ...係度等V仔啦 ...無端端落狗屎 ...D雨痴線 GA ..///* 我地濕哂 ..." 最後都搭左的的 ..."早D搭迷無野囉 ..哈*

搭搭下 ...我發覺左D野 ....個條友好似唔識渣車 ...周圍 X ...睇下佢個車(排)啦 ...點知原來無架喎 ...O咀 ...*

超恐怖呀 ..."\\== 去 UA ..我地睇史密夫 ...買完飛 ...就去買野食 ..."\\]]去左西田個間野....買左好多野食呀 ...

買完就去番戲院 ...*入場啦 ...套戲幾好睇 ...幾好笑 ...發覺係戲院睇西 X有 FEEL D GA ..哈哈..裡面凍到痴線 ..

縮埋一舊 ..*如果 ...【他他他他們】係度 ..就好 LU .. 睇完就走啦 ...前面個兩個情侶 ..搞到我無奈到爆 ...哈哈 *

THEN ..行街街囉 ..無咩野 ..不過就好好笑 ..買左把姐 ...仲有幾樣........" 哈哈哈 ...."笑叉笑左我 ...."\\==

番去個陣 ...打比牙增 ...咁就話去樂樂屋企囉 ..."番到去顯俓 ...去左華潤買野上去比何駿朗囉 ...*]] 雯雯同我都

番屋企先 ...番到屋企過左陣 ...就落去 LU ..."~!!!等左一陣雯雯 ...就一齊上牙樂屋企 ..."牙樂訓緊教教喎 ...">3<"

我地係度食野啦 ...牙朗同牙增傻傻地架 ...哈哈 ...*((食完 ...牙朗同牙增入左房 ...得我、雯雯同牙樂係廳 ...

雯雯係咁搞牙樂喎 ...哈哈 *我訓左係梳發 ...MAN ..搶牙樂張(皮) ..唔比佢訓喎 ...笑死我 ..*妖 ..又唔鬼係我整

佢喎 ..係咁整我 ..* 同佢玩枕頭囉 ..正一縮頭烏龜尼架 ..*嘻 .." 雯雯真係好抵死 ...*哈哈哈哈 ...牙樂個陣勁可愛

喎 ...雯雯都覺啦 ...係迷好開心呢?! ..雯雯一行開左 ..何駿樂就話變態婆呀咁喎 ...笑叉笑 .."雯雯一番尼 ..

牙樂就話死喇 ...變態婆又尼 ..咁囉 ..笑死 ...>>>>\\\之後 ...同牙樂隻手捉住左囉 ..佢係咁玩 ...傻架 ..."\\\

好似拖左咁 ..]]]*佢隻手勁暖喎 .."係咁打佢隻手囉 ...kAKA *雯雯訓左落牙樂個度 ...係咁整佢 ...嘻 ..*

佢屋企凍到死 ...我叫佢比張(皮)我 ...條 PK 唔比喎 ...超凍呀 ...正衰人 ...* 又係咁串我喎 .. FUCK..*

六點半走啦 .....佢(藍)住個枕頭 ...走出去 ...跟我番屋企喎 ....痴線 ..* 好鬼搞野呀 ...."@!!! ...哈哈 "*

我迷話番到去打比佢囉  ...咁就走左喇 .."==!! .. 哈哈哈 ... * 金日好開心呀 !∼   

  牙加我會信你既 ...*

 
 POST TIME2005-06-21 08:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]