| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
| 2009-03-16 |
分類: 未分類 |
琴晚表姐個女滿月
搞到12點半先訓
勁吾慣
眼訓到傻= ="
頭2堂沒得訓
仲要quiz-_-!
楊太果堂得4個字
哈哈哈
中文IS又無得訓覺= =
lunch同乾哥2個病鬼去sosad食野
番到來捉象棋捉到勁眼訓= =
maths訓左半堂
丫sir見我好似吾舒服由我訓
練波
同鄧少堂踢friendly
佢地b grade
我地b grade同佢地和波
我地c grade輸3球= =
eric爆眼!!!
慘拉
_____
作為你朋友
有事再諗吾通就搵我拉
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 2009-03-15 |
分類: 未分類 |
今日出去踢波=]]]
入左幾球
吾錯吾錯
詹叔都來左=]
好開心
佢話斬波吾洗用死力...
少少力 收收埋埋甘樣斬出去會最好
我要練丫=]
食飯果時
吉野家d印花我地一次過有幾個= =
佢地班友加埋一齊走去換個飯
哈哈哈
亮幫我拎左呂布=]]
我吾要再打古代之葉出來= ="
行緊去西鐵果時見到個類似李芷欣既人= ="
|
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 2009-03-14 |
分類: 未分類 |
沒帶本activity book丫
無得做...
只好抄d做d拉
慘
好悶丫
無野好做系屋企
____
出左去睇丫麻
好采佢無事
出去見到姑姐姑媽
就收250蚊=]]
呵呵
____
本書又就睇晒
聽日點算= =" |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 95 | »
|