我個球拍比我打到甩線= =
夜晚同死肥健佢地出尖沙咀a_a
正
今天是party...抽了肥健的那個裝CD的東東 想死
玩遊戲點解吾系第一組輸架-3- 搞到我比雞哥整濕晒
仲要比人話我似飛仔著得
有冇搞錯 = =雖然幾好玩
sing con好好聽
但係上年仲正
不過整體都好正
多多指教
用來擺的