日日如是...
有點想上學= ="
終日留在家真的很無聊
打完機又是溫書
不會變的
多謝送過歌給我的
不然我可能死了
可能會悶死也可能溫不了書想死
溫書時聽著歌感覺很好
希望今次可以成功特破100名吧
我不會想人家失手顯得我好像成功了
各位加油了
好想出街
我寧可不打機出街逛逛
這樣人也會精神點
但去哪呢!?
難道溫完書便到樓下那垃圾商場買雪糕-v-?
今日食完早餐番來
呀爸買左張新m2卡比我=]2 GB
將d歌擺番晒入去仲有成1200幾mb用
跟住玩信長
信長11.2b神手45未輸過
我系4果邊
我本多
開頭山王玩野加秀滿走場搞到好難打
對面又有上泉
後尾秀滿一走山王發火都系吾夠打
人地攻吾入有條友吾鋸走左場搞到我地1神裝人地3神裝
跟住山王仲要去食飯
搞到我同稻姬要用埋佢
有次勁驚險 稻姬死左人地4個爆大本
佢地企得太埋比稻姬用山王大跟住我又開大全部死晒
守左成個幾鐘6神走去直爆大本差500血爆到= =
好采最尾稻姬超勇
4000血2技3技大技再爆
大本冇左3分2血但稻姬都要扣3000血先爆完
最強既一次反勝=]*
信長天下佈武!!!
成個人開心到彈起
對自己玩本多既技術已經有少少信心
夜晚食自助餐XD"
今日呀爸呀媽傻左
無啦啦走左出去掰山
痴鬼左線
係屋企玩信長
一開波打35
我本多鄭中島左加個呀市打人地淺井槍神馬場秀滿勝懶
開頭壓到傻
佢地比左少少裝我因為果2條友殺吾夠20隻兵就走左
我12 lv凍雲開始反勝
玩左1個鐘31lv殺35件
已經可以1個打4個
最尾槍神想爆塔我地出兵打佢順便用走場信長玩死左佢= =
好開心最尾仲夠錢c金=]*
下咒又要自己食飯自己比錢
好慘呀
又一場信長
用森仔打到串咀狗女走場=]*
真好玩