| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
| 2009-01-01 |
分類: 未分類 |
搞咩黎= =
點解今日甘凍架...
琴晚睇左葉問
勁正. 1個打10個日本仔都夠做
最尾仲將個將軍打贏埋
好狗呀d日本仔輸左開槍既= ="
今日最後1日假期
好好珍惜阿...雖然我有D想番學= =
就考試 努力阿各位
|
2008 年 12 月 31 日 星期三  |
| 2008-12-31 |
分類: 未分類 |
今日...
呀媽呀爸同時放假= ="
少左差夠多3個鐘用
起身遲1個鐘 早餐又1個鐘 午餐又一個鐘= =
本多忠勝輸左啦"""
戰國最強不再是最強
雖然全場殺數最高
但都逃吾過輸既命運
諗過直爆但次次都要留大殺E仔
下次我會再努力xDD"
吾好打甘多機拉"""
背IH野千奇吾好開歌= = |
2008 年 12 月 30 日 星期二  |
| 2008-12-30 |
分類: 未分類 |
有d想玩萬王之王3...
玩既話好想玩法師爆上1轉玩魔劍...
好似好型
表哥40 lv啦...
考試又吾想玩新game
怕溫吾到書
到時佢2轉我先1轉就比佢串死
慘啦...
聽住歌玩信長好似會勁d= ="
獲獲炒人都系聽住歌= =
玩信長的試下吧"
死肥健媾女米搵我過橋拉
討厭的... |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | »
|