今日...冇咩野做
只係搵番以前溫書果種feel
之係專心=]
熜野d野開歌溫原來都唔會分心
多謝豆豆姐比左幾隻歌我
哈哈 講完上面句野就預左比人鬧= ="
今日9點番小學...
本來入到去校工同副校串到話要等放學先比番去
但係我地事前打左比校長校長話比
結果校長出左來話比我地入
條副校真係樣衰=]
d呀sir miss個個都話我變左樣= =我已經冇帶眼鏡番去= ="
張sir請食野但又食左早餐sosad
最尾同熊哥佢地去銀座食野
真係正=]
琴晚1點幾先訓
搞到今日11點半先起身...仲係好累
食完野去驗眼...點知個總果係:L:250 R:175
左眼深左75右眼深左100
唉..唔打咁多機啦sosad
今晚出去表哥度打PS3= =