今日派中文果時
我直接吾敢打開份卷黎睇= ="
點知... 一睇 46分!! (80分滿分-__-)
好開心丫
大進步XD
IH楊太癲鬼左
發晒老皮= ="我諗我地真系考得好差
我73分... 睇少幾隻字就冇左成10分= ="
激死我拉
乾哥啊 米炒我炒得甘勁拉= ="
睇黎真系要熜電腦溫書拉我遲d= ="
今日派卷
maths得126= ="
大獲拉~"~
英文84...miss ho 話it seems the hightest= =
我吾信囉= ="
英文聆聽41
中文馮sir好狗
話分3日派= =
同julian鬥低點知聆聽同佢一樣都系13
哈哈
LS(中文) 44/70 算系甘拉掛= ="
今日朝早收到個call
表哥要去探佢老婆個呀哥個女-__-
吾知咩病
好似好嚴重...
搞到擺左佢個女過來比我地睇住先
去m記食早餐都要食個幾鐘= ="
跟住呀爸話新年要買新褲..
大「褲」大貴喎
甘我地出TM拉
呀爸諗住喳車
點知表哥個女吾肯= ="
一上車狂喊...搞到要去坐西鐵 吹脹
去到tm 有間野d褲幾令
入去睇拉甘我 揀左條來試
試完覺得吾系幾好甘同條友講話轉頭睇下點
條友話轉頭可能冇架拉喎
呀媽即話佢態度吾好拖我走= = 我都未睇完就冇得買
果間野d褲好令架= ="...
搞到去左2%買
4折 呵呵 本身380減到100幾
抵到傻XD