http://ilovepink.big5.matchren.com/index2.php?friendname=BIRD* 大家上去睇下同我有冇有緣分 金日都幾凍下...行緊返學校其間,,有隻狗行我格離* 仆街..勁臭牙死狗..`但係我都冇驚過,,` 金日唔洗排隊一接上課室啦`第一堂世屎-00-" 有個新MISS黎教..姓{薛}的..`但都冇咩人聽佢講野..* 佢比左隻碟我地睇..叫咩{鋼琴戰曲}都幾慘咖D人.. 打中落左下面啦..`去左二樓搵佢地..`係佢課室吹水.. 哈哈哈哈`仆街..死人鄭YU..黃育文個D串我金日比狗客.. 但係我一DD都冇驚過隻狗..我係邊到大牙..點會驚狗牙.. 打中..IS啦`去左4樓上啦.."愈得愈覺得IS堂好悶,, 小息落左CANTEEN啦..哈哈哈哈` 朱女問我..陳先生係咪係到避緊我..我好快甘答佢係.. 都甘耐啦..成年啦`都散左成年啦`點解仲避呢..-00-" 算..唔好再講呢個話題..*之後上ENG堂啦.. 勁簡單囉..好快做完..但係我唔記得左帶佢星期五 比我地個張工作紙..可憐`LUNCH啦..睇報紙` 落左去拎飯啦..哈哈哈哈`樂又幫我地買飯.. 當我食緊飯個時..見到佢企過..`勁開心牙..好耐都冇見過佢了.. 食飽飽上左二樓玩啦`打中..生教` 悶到嘔牙`等左勁耐先放學..放學又要補課WO.. 好憎牙...星期123..`MATHS補課又做9C張工作紙.. 做左勁多次..`點會唔識牙..之後佢唔比我走..* 話我冇交ENG張野..要我抄哂先走.. 我咪係甘勁快寫囉`走得..哈哈哈哈哈` 之後打比朱女啦`佢地留緊堂啦`可憐..要留到5:00 甘我就唔等佢地啦..我打比芝叫佢地同我一齊出YL啦.. 佢地又甘岩一齊出WO..甘就一齊啦`出到YL.. 買衫啦`我就買左一件{褲}得芝一個冇收穫.. 之後行多陣就走啦..各有各歸家..* 係我行緊去答車時...比我見到一個八婆..` 返到去..細雯打比我啦`佢話條八婆係甘唱佢.. 甘我就過左去睇下咩事啦`同佢傾傾傾傾啦` 傾左勁耐..死婆成日唔返學`你睇下你..3日冇訓啦.. 晚晚都出去玩...`睇你好似就死甘..唉.. 傾傾下..子華過左黎啦`佢話過返去天水圍拎煙.. -00-"突登返天水圍拎煙..好彩個到有間屋姐..* 傾到9點返左屋企LU...早D訓啦你..* P.S :天日阿傑上庭啦`希望希望佢冇事.. 我地果個都唔想你有事牙..`加油加油.." 最衰就係天日我要返學..唔係我都黎睇你.. 我會係精神上支持你咖啦...細雯無論天日點.. 你都一定要打比我睇下結果,,呢單野..都搞左好耐.. 煩煩煩煩煩煩..天日記住打比我..`
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"