01.今日起身第一句講咩: 幾點牙*
02.你老豆姓咩: CHAN
03.你呀媽姓咩: WONG
04.鍾意呀媽多D定呀爸多D: 兩個都甘仲意嫁啵=="
05.呀爸煩d定呀媽煩d: 媽咪*
06.你覺得今日自己有冇靚左呀: 唔係好覺啵..
07.你覺得自己細個靚d定大個靚d: 細個!!
08.慣左幾多點訓呀: 12點之後*
09.黑眼圈大嘛: NONO
10.你會點應付d突如其來既暗瘡: 茶暗瘡水*
11.你想有幾高: 160-165到啦..!!
12.玩電腦個陣隻腳放係邊: 電腦木台下面=="
13.見到朋友有鼻屎會唔會出聲: 唔會掛..!!
14.會唔會剃毛:=="
15.係好逼既地鐵裡面有個勁臭既人對住你,你會點: 拎轉面掛..
16.見到賣旗既人會點: 我甘好人...會幫佢買..
17.自已係報串個d人定係被報串個d人: 兩樣都唔係--"
18.對cosplay人既感覺: 冇咩野牙..
19.如果得一千蚊會買好多平野定一件貴野: 平野掛..!!??
20.鍾意啟得多d定赤立角多d: 赤立角>\/<
21.有冇諗住減肥: =="
22.夏天鍾唔鍾意著白 tee: OK啦..
23.如見到有濃密格勒底毛既男人向你靠近,你會點: 冇反應*
24.鍾意MK多d定銅鑼灣多d: MK*
25.最憎d咩人: 姣婆...
26.有冇成日係廁所對住塊鏡自己同自己講野: 你當我傻嫁咩...
27.係咪好易鍾意人: OK啦..
28.係咪成日以為人地鍾意你: 甘又唔係啵..
29.係條街度係咪成日望住d靚既異性: 一時時啦..*
30.承上題,如果有男朋友係隔離,會唔會照望: 唔會掛..
31.係咪成日當左自己係明星既伴侶: NONO*
32.考試鍾意個日前先溫書定好耐之前溫,定係唔溫: 我不嬲都唔溫書嫁=="
33.呢一刻你掛住既人: 某某人>\/<"
34.如果有摩門教既長老同你講野你會點: 你邊位牙..!!
35.鍾意朝早多D定夜晚多D: 夜晚..*
36.係巴士度鍾意坐上層定下層: 上面!!
37.承上題,鍾意坐前面定後面: 中間..
38.大個想做咩: 冇諗過啵..
39.諗住幾多歲結婚: 我諗25-30歲掛...
40.屋企地板係木,磚定地毯: 雲石..
41.如果比你時光倒流,你想番去邊/幾時: 唔知嫁..!!*
42.電腦hang機你會講咩: 頂!!_
43.覺得女仔最緊要係邊度靚: 心""
44.覺得男仔最緊要係咩: 有負任感*
45.一望會望女仔邊度: 佢個樣!!//
46.有冇試過打巴人: YES!!
47.Icq唔識佔識人既比率係: 30%到掛]]
48.會唔會同看更講早晨: 我屋企冇看更嫁WO..=="
49.係咪寧願凍都唔著多件衫: 但係會著褸>\/<''
50.暑假鍾唔鍾意留係屋企HEA: OK啦*
51.暑假時你d fd死晒去邊: 旅行掛..
52.鍾意自己約人定係人地約你: 睇下到時啦...
53.有冇細佬妹?如有,黑唔黑人憎:我冇細佬妹嫁WO..
54.易唔易心軟: 小小啦,.
55.覺得ive好d定副學士好d: 唔知牙..副學士掛..=="
56.最鍾意聽咩電台節目: 我唔聽收聲機嫁WO--"
57.有冇試過自己係條街度笑: 當我傻婆牙..!!
58.如果有人打黎做問卷調查你會點: 我唔得閒牙..!!*
59.試過玩電話未: 試過啦..
60.情人節會唔會走去買朱古力勁派比人: 甘有錢牙..買比自己食唔好..!!*
61.如果見到自己既男友同異性攬,你會點: 啤住佢..同鬧條女..[[
62.有冇試過自毀?如有,點解:冇啵..
63.成日著鮮色衫定沉色衫: 沉色
64.開學同依家個樣有冇分別: 好大..>W<""
65.剪完頭髮後係咪成日覺得自己好樣衰: 甘又冇啵..*
66.比人洗頭人地問你邊度痕,你會答: 冇牙..!!
67.比人搵粗口鬧你你會: 同佢鬧過囉..
68.同朋友鬧交,邊個會講對唔住先: 唔知嫁..
69.自己係咪一個火爆既人: 可以甘講啦..
70.大個想唔想搬出去住?如想,會唔會同朋友住: 小小啦..會
71.除夕會係邊度倒數: 時代同屋企...
72.最鍾意去香港邊個沙灘: 石澳*
73.去camp鍾意去幾耐: 兩日一夜
74.番學搭咩車:唔定嫁.. 睇下有冇時間等車啦..
75.最唔鍾意學校旅行d咩: 成日去埋D交野公園...冇野玩..
76.想幾多歲退休: 冇諗過甘遠啵..*
77.你有冇自我: 有
78.有冇比人過話你似一個人: 冇掛..
79.重有冇同小學同學聯絡: 有..幾個囉..
80.會唔會特登唔聽人電話: 睇下邊個啦..
81.有冇假想敵: NONO*
82.幾耐冇影貼紙相: 3個月到啦..
83.頂唔頂得住影相谷塊面出黎個人: 下=="
84.sport day會唔會嗌口號: 會掛..
85.見到姣到出晒面個d姣婆會點: 啤住佢囉..
86.見到懶型留晒蘇既後生仔會點: 冇反應!!
87.洗唔洗一定要冇晒肉先覺得瘦: NONO*
88.小學讀邊間: 元朗公立中學校友會小學*
89.有冇做過part time: NO*
90.做到呢度,有冇想死既感覺: 冇啵..!!??
92.你係咪一個喜怒不形於色既人: 唔係掛..
93.你同你公公婆婆熟唔熟: 一個星期有3日去佢到食飯...你話熟唔熟牙''
94.試過搭巴士唔比錢未: 我唔會甘做嫁..
95.依家中秋節重有冇玩燈籠呀: 有=="
96.生日重想唔想開生日會: 想掛..
97.細個會唔會LUR地: 我記得好似唔會*
98.搬左幾次屋: 1次甘多..*
99.你係邊個: 我咪係我囉..
100.好野,做完喇,最尾唔洗你答啦叫做獎下你:>\/<''甘多謝你牙'''
______________________________________________________________
金日12點幾訓訓下..聽到有門聲啵..咪走落樓下睇下囉..
原來阿婆過左黎..仁係放底野唔夠一陣就走左啦..
甘我咪上返去訓過囉...訓到2點幾..先起身..之後洗面個DD啦..
開電視睇..都冇咩睇..咪煮都食囉...嘩!!煮完出黎出哂汗*D麵又熱WO..食左好耐...先食哂..
之後見電視冇咩睇...咪走左上去玩電腦囉..一開電腦...KID MUNG就SD左D段野比我...
[[[我色小小啦..我用倉頡打架哩DD..]]]呢段野就係佢SD黎嫁啦..D人甘都得既.>\/<"
跟住同食神係MSN用咪傾左一陣...就同KID MUNG玩MSN DD GAME啦..好白痴牙我地*/\/
哈哈...仲要多數都係我WIN牙..!!>\/<""