琴晚同GARLING傾電話..傾到3:30牙..好鬼死眼訓..
金日1點幾訓訓下..芝姐打比我問我出唔出黎陪詠怡..本身出既..但係諗諗下..又唔想出..
可能眼訓啦..跟住我上返去訓過..訓到3:45..甘就起身洗面個DD啦..跟住出左去睇電視..
都唔知點解日日都冇野睇嫁..=="咪走左去煮一丁食囉!!??食完..
坐左係到睇電視..4:30就去沖涼..換3出去學鼓..*[[..搞到5:15先出得門口..
之後等左好耐都冇車WO..連的士都冇..唉..又好鬼熱WO..
跟住企我前面個一男一女..同我講一齊答的士出去好唔好WO...甘我咪話是但啦..
跟住有的士..就上左車啦...之後我比左10蚊佢啦..唉..算...
出到去啦都5:45..我就好行甘快返琴行..好在返到去布朗都未黎..
之後等左佢5 MIN佢就黎..跟住學啦..唉..我就黎比佢玩死我嫁啦..>/\<"
金日又係學返上次果DD..好在我叻叻記我姐..唔係我死得嫁啦..
之後又教左DD新野WO..唉..真係累死我啦...=="*學完..媽咪打比我..
問我學完未,..等埋佢一齊走..因為老逗金日出去食飯..
但係金日琴行要好收工..甘我咪話係阿姨到等佢囉...
但係阿姨金日放假...真係吹脹牙..甘我打比媽咪話係BUS站等佢..等左好鬼耐牙...
之後我同媽咪去左食飯..食完就同佢答左的士返屋企LU...*/\/
P.S..哈哈..今日MUNG同CHU 5個月啦..
*]]