1.幾多歲:過多幾日14啦..!
2.手指邊隻最長:中指啵..=]]
3.有冇蛀牙:冇牙..>\/<"
4.而家有冇邊度痛:都冇牙...!!
5.用邊隻唇膏:曼秀雷敦..
6.有冇留指甲:有
7.最可愛既底褲:彩虹底底..=="
8.有幾多對鞋:好多WO...但我著黎著去都係果幾對..>O<"
9.有冇爭人錢:好似冇掛..>口<"
10.咩科最叻:我都唔知牙..!!
11.咩科最差:MATHS..
12.最中意邊個老師:果個都唔多仲意..=="
13.想做一d 冇可能做到既野:大個返工唔洗辛苦*
14.尋日食左幾多餐:2餐>口<"
15.床上面有咩特別既野:冇咩咖咋..
16.屋企冇人會做d咩:大叫..但有冇人我都會甘做..=="
17.近排有咩係爛左架:好似冇牙..
18.用邊隻洗頭水:沙宣..>O<"
19.壞習慣:DD野周圍放=="
20.icq:232913904
21.屋企好多咩野:鞋...=="
22.想做男定女:女多DD..
23.黑定白:黑...哈哈..!!
24.中意睇咩電視節目:岩睇咪睇囉
25. Cookies入面,最唔中意邊一個:嘩...點知牙..
26.用4個字形容 william hung:不知所謂..*
27.舊曆生日係:7月13
28.最想邊一日生日呢:冇咩所謂嫁WO...
29.最想拎咩獎:冇獎想拎..=="
30.返學定放假:返學想放假..放假想返學..
朋友篇
31.最高男and女:男阿傑...女既ABC..
32.最肥男and女:唔講得...
33.最想打佢:DD 白痴仔..=]]
34.有事先搵你既: 好似冇牙..!!*
35.同你一齊放學:芝姐..!!
36.背到幾多個friends既電話:好多個啵..
37.同邊個講心事:細雯..小YO..
38.最有錢:甘又唔知啵...
39.最曬命:冇..我估..
40.最好笑:KID MUNG..!!
41.最白痴:果個都係啵..!
42.佢只會嗌你全名:好多都會..!!
43.最悶:甘又唔知啵..!!
44.最中意邊個friend個名:冇邊個..
45.知道得你最多秘密:細雯..>O<"
46.住得最高:嘩...黠鬼知牙..!!
47.最疏遠:唔知啵..!!
48.識左最耐:細雯..小YO..
49.邊個friend永遠冇心事既:會有人冇嫁咩..!!*
50.你會當邊個係自己呀爸:嘩..冇啵..!!
最後的
51.訓覺:仲未訓啵..
52.搭車:冇出街街啵..
53.仆街:唔記得啦WO..'"!!
54.你打既電話:好似幾日前..
53.返學:宜家放緊暑假啵..!
54.大笑:日日都大笑嫁WO..!!
55.去人生日會:好耐冇去啦WO..'"!
56.去吉野家食野:都係好耐冇去啦啵..!!
57.食野同飲:唔知嫁WO..=]]
58.買咩野:唔記得啦..!!
59.pat左咩野:垃圾*
60.msn / icq 同邊個講野:KID MUNG..儀..!!
問答篇
61.隔離屋姓咩:唔係好識..
62.平時較幾多個鬧鐘:一個得啦..
63.沖涼先定洗頭先:洗頭...>口<"
64.返學方法:返車囉..
65.呀媽鬧你既原因:好阿婆好小鬧我嫁WO..
66.你自由嗎:小小啦..!!
67.而家最想:見到某某人..
68.滿意而家既生活方式嗎:都算滿意..
69.滿意而家用緊既mouse嗎:OK啦,,.!
70.打中文定英文快:中文..
喜好篇
71.髮型:唔知點講..
72.手指:唔知牙..!!
73.牌子:PATRICK COX=]]
74.小動作:緊張玩手指..!!
75.著幾多條褲返學:2條!!
76.照鏡:自己囉..
77.快歌定慢歌: 唔知牙..有咩咪聽咩囉..!!
78.卡通人物:新幹線=]]
79.地方:唔知牙..!!
80.訓覺方式:黠知WO..!!
又一問答篇
81.初戀:唔記得啦啵..!!
82.返屋企第一樣做既野:開門...
83.著鞋右定左先:冇定..
84.最驚邊個:好似冇..!!
85.口頭禪:不是嗎..!!
86.講粗口嗎:一時時啦..!!
87.成日遲到嗎:可以甘講..
88.最熟邊度:自己間房囉..!!*
89.聽左最耐既一隻歌:W-INDS DD歌..
90.你的電腦好嗎:幾好..!!
91.發左個咩夢呀近排:唔記得啦WO..*
92.最徙時間既事:等車...最憎..
93.買野食既定義:肚餓咪食野囉..!!
94.最瘀皮既一次:好多嫁WO..''!!
95.身邊既人之中邊個最可愛:好多都好可愛嫁..!!
96.最愛邊個:某某人...細雯..小YO...
97.電腦wallpaper:唔知咩公仔..\\
98.icq skin:冇..
99.ie主頁:yahoo香港..
100.呢個問卷既評語:都OK啦..!!
___________________________________________________________
金日4:30PM先起身牙...因為琴日訓唔著....菅左個廳到呆坐左一陣..=]]
之後肚餓..食左個咖哩味杯麵啦...哈哈..!!食完..係個廳到睇電視...睇左好耐牙..!!
電視倏埋D野好Q悶...成日做埋DD卡通..唉...悶到嘔..咪上左去玩電腦囉...
之後同KID MUNG傾左一陣..!!之後儀ADD我..問我幾時買CAM WO..''!!
我好快買嫁啦..之後係到傾啦..傾傾下..傾到邊個阿媽WO..話佢成日都黑口黑面啦
跟住儀話用AA膠..痴住佢果鎖WO...哈哈...呢DD甘既野係佢先諗到嫁咋...好白痴牙我地..
之後老逗打返黎..話晏DD先返黎...叫我自己煮野食啦..!!佢收左線..唔夠3 MIN又打返黎話返緊黎WO..甘都得..