金日2:00起左身...之後落左樓下啦...見到老逗冇返工啵..
跟住問佢做咩唔返工啦..佢話放假...我去左洗面啦..!!之後出左個戲廳到坐左一陣..!!
肚餓去煮一叮食...之後老逗又叫我煮埋比佢食WO...真係懶牙..!!*
食食下..阿婆打黎..話晏DD過黎(澤)龍眼....=]]之後5:00佢地過左黎啦..!!
甘佢地(澤)甘我同阿B係屋企睇電視...睇左一陣...出左去老逗到..睇佢地(澤)..
哈哈*=]]睇睇下..見幾好玩..咪拎左老逗(澤)緊個枝竹黎玩囉...我好叻叻..(澤)左好多...
6:00幾..佢地返過去啦..!!甘我拎左DD比小YO..但係去到佢屋企..好似冇人甘..
咪打去睇下囉..真係冇人係屋企..打佢手提啦..!!*佢話返緊黎...甘我就話返到黎打比我..
之後返左屋企.跟住好耐都冇打黎啵..甘我咪拎過去佢屋企囉..!!=]]之後佢唔記得左打比我...!!*
跟住入左同叔婆傾左一陣傾...!!係到講細雯D野...唉..有D野真係唔想講啦..!!*
希望佢返出黎個時可以唔好係甘啦..!!之後同小YO出左門口吹左一陣水*]]
傾左好多好多野..!!真係好開心..講返細細個係條村到玩...有邊個同我地一齊玩牙...
但係宜家果個都大哂啦...有D就去左第二到住..得閒先返下黎..!!都冇咩機會有甘大班人一齊玩..
一齊同村走...一齊踩單車上大棠...等等啦*]]
我記得有..我..小YO..細雯..婉雯..阿哥..胡樂軒..仲有好多..!!我一定會記得我地一齊玩果時嫁..!!