金天2點幾起身啦...落左下面坐啦..!!??坐左一陣..阿姨打電話比我叫我上網睇睇海洋公園D野啦.. 甘我咪上左去睇囉..睇完寫左落張紙到啦*之後同朱女傾左一陣啦...等陣去佢屋企BYE年,., 之後見到細雯ONLINE WO..親愛的細雯豬..你好耐都冇搵過我了..你是否不掛住我嗎...!!?? 你天天都出去玩...你是否忘記了我呢..*金天見到你ONLINE..我都很開心.. 問哥哥你去左邊..哥哥都不知到..-00-"你知道這樣我很擔心呢.. 同佢傾左一陣啦..佢叫我出街街..但可惜我以約了朱女去她屋企了...只好等第二天啦.. 甘我就去左沖涼整野啦...出門口打比朱女啦..*出到去等車啦...本身想答的的既..但係有小巴..甘就答左小巴了. 出去YL啦...去左新元中答西鐵啦..都好快一上到去就有車到..哈哈哈哈`* 我上車打比朱女啦..佢就係足球埸等本小姐啦..甘我就去搵佢啦...之後見到佢啦... 比左我媽媽比佢的兩封利是啦..甘她陪我去M記買野食去她屋企啦..上到去啦..同她媽媽說公喜發才啦.. 她媽媽又比左封利是我..-00-"之後我地開餐啦..一路食一路睇相WO..*唔 知點解有個令仔個XANGA有魚旦麵張相..我同朱女都諗左好耐好耐..都唔知點解..* 之後我地影相相啦..哈哈哈哈`過左一陣啦..阿KA話去朱女屋企啦..*之後過左一陣啦..佢就黎到啦.. 係到傾左一陣啦..我就走啦..佢地同我去答西鐵啦!!??返到YL啦..就答車車返屋企LU.. 返到去冇同細雯出街食飯...因為要去打邊爐...哈哈哈哈`
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"