| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 17 日 星期一 
|
| |
今日好 hapi牙`成日都係{火箭}玩!
一落街係逸東食M記*陪MOMO*
之後見到我個{可愛表第}`
之後MOMO好傻傻傻*!
扮我個{可愛表第}`跳舞-3-]
MOMO跳得好好笑也**
之後同【余姐】【MO姐】【本小姐】三人行到富東*PLAY''
去到....聖公會坐等趙X2___*
等到左就一齊去藍天`
雖然玩得有D低BBBBBBB!!
旦開心就得拉__+
睇吾出MOMO好低BBBBBBBBB牙-33333333-
可能吾係叫低BBBBB拉**
用{天真}黎形容MOMO都得|\\
之後我地玩玩玩玩!!
等到吾知幾點___-0-
刀巴班人黎左一齊玩XD
之後一開始同威龍玩`拎D[棍]黎打佢*
不過佢都有還手-3-
之後一齊玩..*
佢地成班人串[古德風]]個頭牙\/
威龍又拎部手機開住左個燈既!!
擺係個頭到.....*之後串牙古個頭----------------
其實我覺得佢好慘牙***
之後刀巴同牙香係到玩例立]]
玩玩下就9點幾拉`
番屋企____`
行路番____同威龍一齊行}}}}
佢重慘....一路上都比我地係甘揸屎忽同個波-33-`
我地重一齊圍住威龍揸佢**
嚇到佢跑走左___]]
之後我地都番屋企拉*卡
BI``
|
出爐時間`︰2006-07-17 11:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 138 | »
|