| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 30 日 星期五 
|
| |
今日好開心牙*
我未落街果時呢`就同牙香傾左陣電話''
之後落到街..去左富東*
跟住打比刀巴佢地問佢D係邊到]]
跟住佢地係東馬14樓`之後我地就上去啦||
女仔有:[牙余] [MOMO] [趙X2] [我]
男仔有:[浩賢] [刀巴] [牙香] [牙星] [古得風]
之後上 到去..佢地打細佬*
跟住打完即刻走...[淆低] 哈哈
之後佢又串我地全部[BB LOOK]`
係工人3黎嫁..都吾係[BB LOOK]
跟住落到去..有D攤位啦..之後我地就坐係D攤位到啦''
之後係到玩黎玩去''點知有個牙[嬋]黎問有冇得拎票...
笑死我地啦]]卡卡卡
跟住又話去咩[白X]..吾知咩地方?!
跟住佢地周圍問人借車比我地''
真係好人啦]]
之後好似借左好耐先借到\\
跟佢地努力借車既時...我同牙星[咬手瓜]''
我WIN左牙星牙..XDD
超勁囉我!!!
之後借到車啦..就唸住去啦]]
點知見到王強`
佢又叫我地吾好去___但最後都係去左]
咁跟住我同趙X2踩得好慢*
因為嫁車好難踩''之後牙星幾好人牙..同我地換車__*
之後踩踩踩,,,去到映灣園先話吾去''
咁咪算囉..吾去啦*
超好玩____*係映灣園到..
玩左好多野]]
之後就番屋企啦]]
我地本身話送我地番到逸東先啦___
但佢地吾肯''好彩次後牙星同古得風肯送''
而刀既就借左嫁車比我地__*
之後牙星佢地來回左成4次''
偉左送我地來回左成4次*真係偉大__
刀巴都好好//借左嫁車比我地]]
多謝佢地先''之後番到屋企就打日記啦*
BI`
|
出爐時間`︰2006-06-30 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 138 | »
|