| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 28 日 星期三 
|
| |
今日落雨天-\/-''
一番到課室....見到...李豪偉掉左位*
重要係坐|<a!亭[汁]邊''卡卡卡
|<a!亭慘啦=]實比佢打死-口-
點知`
轉堂個陣..|<a!亭真係比人打*..
好好笑牙''不過.....
|<a!亭可以..
追住李豪偉黎打牙]]
超~勁]]
我以為得小妹可以追住佢打``
原來|<a!亭都可以
跟住上英文堂'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
死李豪偉又打人*
都吾算係打啦..整下人啦]]
之後玩[[誠實&大膽]]
有肥龍..小鴻..李豪偉..我..|<a!亭!!
一齊玩``
之後玩到李豪偉輸左../\/\
我地問佢牙媽叫咩名!?
之後超好笑*
因偉我同|<a!亭都知佢牙媽叫咩名''[我地一早睇過佢本手冊]
卡卡卡卡卡卡 -/\-
我同|<a!亭咪講出黎囉''
跟住佢地係咁笑..*
-口-之後笑左陣''
落左堂啦]]]/\/\iss就走左啦*
跟住都重笑緊佢牙媽個名既=]
*..之後佢望左過黎..
跟住我就大叫[[顏根王]]<<佢牙媽個名..*
跟住佢走過黎..我就即刻話:
對吾住..豪哥''
[收皮啦佢]如果咀係驚佢..就唔使講啦
跟住就見到鍾sir*
佢見到李豪偉走左去我個位..*
之後牙sir入到黎''
我即該扮野*[李豪偉想拎我個袋牙]
李豪偉話[冇!]*
我吾知牙sir信邊個啦''!?
但佢正係叫左李豪偉留低___
''跟住就放學啦*
跟住落大雨]]但我地都吾理..
都係行路走]]
係咁多..bi*..
我地一定會全班升上2C..*
2C班房等``
|
出爐時間`︰2006-06-28 03:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 138 | »
|