今日考試唷*中文..都幾難下''不過都難唔到我牙[講下笑ja]
之後好開心''10點幾就放左啦!!
之後同牙/\/\o ...趙 重有Yoyo 一齊行路去富東玩*
我地行緊既時候..飛 古果d係前面*佢著校服''又剪左頭髮..卡卡
之後行到去富東啦]] 佢地話肚餓-口- 咪去左7仔食 mun mun囉''
飽飽啦..去左商場3樓*見到xxxxxxxxxxx.. 之後威龍果d都上黎!!
跟住重有d警察哥哥上左黎牙..叫d人唔好係到玩*
又走埋黎叫我地走喎 =v='' 話我地係到整到愛晒果d..唔識打出黎牙-口-
重之叫我地走啦''/\/\o串佢牙"""'''卡卡 跟住咪走囉!!
之後就玩下果d啦..幾ok的* 點知比miss捉我著住校服係到玩..-口-
跟住個8婆係到記名"''"'豪比佢*!!!!!!!!
跟住玩多陣..番左屋企'' 但/\/\o佢地重落去牙* 我唔落啦..
bi*
難道我只可以祝福你們 ..
著你們的一舉一動 ..
連呷醋的權利也沒有麼 ..
http://xs66.xs.to/pics/06055/nlLJ_t6il4LVZvselzazb.jpg<<RAINIE學生相
|