哈佬!今日呢一番學超~早,,,,朗e佢地話要番坎抄功課要早d'''
但我係架車到已經做晒啦 /\/\ 番到學校好悶牙*係咁上堂....
之後轉堂果時牙____[飛古]叫[李豪偉]播d[涯叫聲]比我聽牙''''''之後我咪係到走lo
但都聽到 -0- 跟住到左放學啦/\/\ 開心,,又唔使打波*
但之後威龍果d黎左,,咪一齊打波lo__-佢地話輸左請飲野,,,點知*我地輸左
之後咪唸住玩下先,,話[你要飲牙..球我lo]咁樣講*之後佢地拎左我個袋
去左男手洗間,,我又跟住入*好臭牙,,唸起都[嘔]\\又玩左一陣先肯番個袋我
唉!!算啦''跟住佢地行路-----我地就搭車車啦.-咁就一日,,88
|