伉牙番學遲番少少啦...都幾好牙*今日成日都好開心牙__卡卡
最好玩係放學同埋係學校食完飯飯果時..^^
講左係學校食完飯飯果時先啦''''咁呢,我地食完飯飯就上去啦
之後牙..我一上到去''李子亭話唔見左成個袋..哈哈
跟住完來係[豬屎]佢地班人收埋左個袋牙-0-
之後係到搵啦,,,跟住[梁+豪]叫佢望上去會見到個袋...
之後個袋竟然係個燈果到牙!!哈哈..李子亭又唔高拎番"''"
之後[梁+豪]咪拎番比佢囉__哈哈
跟住我又係到笑牙果d...,..之後呢,,我個袋都比人玩牙''
妖!!冇乜野既___之後我係到同[豬屎]講:李子亭係我大家姐牙*
跟住佢地就係到話[大家姐牙,,大家姐牙..哼]一路講,,一路打佢=0=
哈哈*我講多幾次呢[[[佢地一定係到打啦]] hehe''"''"
跟住到左放學啦__開心呢,,去左炮台打波'\'
重同一d唔識既讀[黃坐包]既人一齊打波''""有一個唔知叫既人*
我聽到佢話好驚我牙 -0- 唔知點解呢??我打波唔係好狼姐..
驚乜?''*哈哈,,打左陣就番左屋企啦*
番屋企途中,,,見到牙輝 /\/\ ,,之後就走左啦*
bibi~
|