哇!今日勁開心牙 /\/\ 唔知點解呢?[心情好掛 -0-]..
我地講下食飯先啦*佢地幫我買上黎食牙___我等左好耐''""'"
佢地先上到黎/.\ 跟住咪食囉.....之後.....竟然......唉[[比人煩住]]
果個死[[豬屎]]囉!!我同李子亭食緊ma*之後佢走過黎玩我地牙!!!!
佢又整下李子亭*又整下我*不過整李子亭多D ..卡卡__佢都好慘牙
佢整李子亭整到隻手[[流血]]牙>.< 跟住落左醫療室囉'''
好彩佢整我正係倒D可樂係我杯面到/.\ 唔知有冇倒中牙..但我都食左*
重有打左我TIM牙[哼!哼!哼!] 不過算囉-/\-我都有串佢既=''=
*之後我地就去左參觀[力屎]X物館牙,,,,小學去過成2次啦[不過N年啦]
我一去到都認得好多野/\/\ 好多以前都睇過*跟住都幾悶下---
我地牙__呃左梁家豪去睇D野,,我地本身話個邊有怡紅院睇牙!!
之後就拉佢去啦.|||.我地一路扮野[就係個邊喳,,行啦]帶佢周圍走.哈
我地又同佢講[你好似傻仔牙....咁大個仔重[咩]住個書包] 卡卡
又話[你個書包都好重BO~不如幫你[咩]一陣啦]
*佢話[好長嫁....唔岩你D咁矮~既人[咩]嫁] 搞到人地咁[火羅] -0-
之後就搭車番黎啦___我今晚可能落街街打波牙//.\\ 走先 88

|