halo*我今日去左[[海洋公園]]玩牙!!Hapi牙/\/\....
我今朝自己都唔知道要去[[海洋公園]]嫁 -口-
之後牙媽叫我起身去[[海洋公園]]玩牙....我先知*真係好好玩牙 xdd~
一去到首先係食d野先'"''跟住就開始玩啦
一開始係玩一樣好激既野,,,
有d水啦,,船啦*好激嫁....驚死人牙!!咁呢我地就坐係架船到*跟住..
佢就識得行,,,之後有上有落....有一次落得超快牙.[口雪]<<咁樣就落左去
嚇到我痴線牙/.\ 跟住又玩[跳樓機]←呢個重激牙*
我玩左今次之後''以後都唔敢玩啦......超恐怖牙! -口-
我一坐到上去個時都味驚..跟住部野[月]黎[月]高個時.我就[月]黎[月]驚
*之後上到最高停左一陣___跟住勁快咁趺左落黎牙*好驚...而家唸起都....
趺左落黎之後重要下個去,,趺左成幾次牙*嚇死我啦'""''"
*我個心都好似飛埋出黎咁牙!!!!!之後就係到睇野果d~
睇左海豚重有海[c]表演牙*果幾隻野超勁,,,,識就好多野牙'"'"
之後又睇左水母...d水母有d好大隻,,有d好細隻嫁*有奇怪喎..
..又睇左[沙魚]....唔係好大隻喳,,,細細隻咁"'''跟住又坐[藍]車牙^^
好高牙,,我成世人都味試過咁高嫁,,卡卡/\/\ 一上架車..果時驚驚地''
之後就唔驚啦,,,真係好高嫁-0- 不過我一d都唔驚__
今次真係好難忘牙...唔講住啦!!bibi

|