le幾日都好悶呀
就來死la~
今日唔知醒同Alice食早餐
真係Sorry~
都無咩野好打la!
呢排好悶!!
今日睇加菲貓`
好好笑`
跟住去第一城搵Alice
玩得好顛
聽日去旅行`
今日真係好熱呀
唔開冷氣會熱死`
今朝同Alice去食早餐
有個大快活既職員仆街
嚇死我同Alice`
跟住返屋企
今日逃學
真係乖~
今朝9點就要起身去學琴
無比人罵
仲有進步(唔練琴都會有進步???)
玩電腦
都係玩電腦
跟住次次學完琴都要落去練個半鐘
我阿媽就次次都話
馬羨兒,買部琴比你,你又唔練,係要比人罰嫁wo~(無奈la,你估我想嫁咩)
一路練琴,一路同Alice傾電話
差d比人罵!!
約左Alice聽日食早餐
所以乖乖早d訓lu~~