唉,今日都好悶呀
無人陪我玩
因為蓁個阿媽唔比佢出街
悶到我爆炸呀`
今朝9點鐘就起身
online小人到爆,唉..........
跟住又訓`
訓到12點先起身
真係好悶呀~
我要睇加菲貓呀~你快d返來la~
又幾日無打,真係曳`haha
前晚去左阿姨度
尋晚就向阿婆度
有電腦都唔開
懶到爆`
今日11點幾又比人嘈醒
佢仲要明知我訓緊,死唔收線`
跟住同蓁去大圍食M記`
食完去左佢屋企
做暑期作業(半抄半做咁la)
做完返去睇牙醫
待睇期間
突然好想睇加菲貓
叫蓁陪我去,佢唔肯
有d傷心
但最後都有人陪我睇`
跟住結果睇唔成牙醫
因為要趕去同我妹睇反斗車王
都幾好睇
但我都係想睇加菲貓多d`
返去online,得知蓁唔開心(因咩事唔講)
星期6陪唔到我食最後的午餐~
P.S要多謝Alice~
想睇加菲貓就打電話比我la~
今日8點返到去,上310
練左一陣
跟住同詩,蓁落去食早餐
見到馮sir呀
佢瘦左爆多呀~
跟住又返去310度
好悶
等+等,都係等等等
跟住唔得la
訓左差唔多9個字
訓醒
好舒服`
跟住落去禮堂
表演,ChOir+Hand Bell
爆緊張
個仆街打慢左一拍
好彩忍到笑咋`
問MiS s LEUng電話
返課室
派功課同成績表
MISS WONG一話先派回條比要補考d同學
爆驚呀
好彩無我份
有得去旅行la hah~
聽日有心情上台,又有心情去阿姨度住~
順利升2D(有名無實既精英班~)
But蓁要返去補考
有d唔開心la~
不過我會送蓁返學+放學
你唔會覺悶嫁!!!
聽日9點要返學校
放4點
跟住去阿姨屋企
遠到爆呀
要轉好多次車~
p.S蓁要補考,唔好唔開心`因為你一定升到班嫁`
今日最後一次同MISS LEUNG一齊上台
有d傷感
最後加加忍唔住喊左出來
搞到我又有小小想喊>,<
唉,今日8點要返到學校
ChOIR加手鈴
好傷感
Miss Leung又話要走`
跟住去考聖三一
易到爆
去左禮堂幫黎SiR做服務生
支力到爆呀
由8點企到4點
先走得!!
唉,聽日last day la~
唔多想有le一日
又派成績表,唔知洗唔洗補考
過埋聽日無得見到MiSS LEunG+Steffi
好多人都轉校
出來學校唔知會變成點
有d想轉校嫁都
曾博士又話去潮洲會館度做校長
我又想去讀呀~
今日又要早返學`
跟住返去結業禮綵排`
都無睇
因為要CHOIR
好熱呀今日
我就來溶la~
今晚6點9要返學校
無得睇小龍女呀~
睇日好多野做呀
又要考聖三一
又要CHOIR
又要幫黎Sir做服務生
又要搵MIsS馮
煩到爆呀`
仲有兩日就放暑假la
唔多想升班
更唔想Miss走~