2008 年 3 月 24 日 星期一  |
*復活節來啦*  |
分類: 未分類 |
曉b..生日快樂呀..不果可惜啊.今日我去唔到妳個生日party呀..如果唔係一定勁好玩呀
不果唔緊要啦..下次生日一定親口同妳講生日快樂呀..又大一歲啦.妳要俾心機讀書呀.
生日快樂牙~曉b
康仔上
|
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
| 2007-12-03 |
分類: 未分類 |
hi,返來啦,,,,我星期4就會返學嫁啦,,,妳地記住教返我d野呀......妳地有冇掛住我先.
好啦我訓啦,....下次再傾呀.88 |
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
2007-11-04  |
分類: 未分類 |
好想快d到水運會呀,上年個水運會勁好玩呀,我同東東,豐豐一齊幫2a攞左個銀牌
但係可惜既就係,我地宜家唔再係一班啦,唉........學校都唔知點分班嫁,
搞到之前2a既人一d又去左東一d又去左西.........宜家我果班都冇之前
2a咁好玩啦,宜家同理d古怪既人一齊,,,,古怪到你地都唔信呀.
......但係有個老師妳地唔可以唔識呀,佢就係我地學校既miss姚呀,
一開始我覺得佢好似成日唔講道理果d人,但係佢真係好人到呢,
唔可以形容呀 我記得有一次,我冇食早餐,
跟住有小小暈暈地,跟住佢就立即跑到小食店果地買左個三文治同理
奶茶俾我呀,跟住我呆左,,,,,嘩........miss洗唔洗呀..............
跟住我就以後都冇串佢啦,但係有一次我玩得勁得就,俾佢罵到
佢自己都哭........跟住我就勁唔好意思,咁同佢講sorry啦,
但係佢又呆左咁同我講,,,,,,,,,,吓...妳都會講sorry..............
,跟住我就同佢講,唔得嫁........但係唔知why,我又俾佢搞到好想哭呀,
唉,如果佢宜家做我班主任妳話幾好呢.................................... |
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 2007-11-01 |
分類: 未分類 |
ya,明天唔洗返學呀,去邊到玩好呢,一d又話去網吧,一d又話去溜冰,跟邊個去好呢,去網沈又好似悶左d.........好啦,就去溜冰啦,溜冰
好玩d,我記得我上次溜冰勁好玩呀,我d朋友勁係到笑人,搞到我笑到x街.令我最呆既就係,我見到有個男人
佢唔知係未太驚,佢穿左電單車果d頭盔溜,重要係咁玩花式,d人都笑佢,佢重要覺得自己好冇型wo.
今日英文堂勁正呀,個老師唔理我地,跟住我玩到把聲都沙沙地,好彩宜家冇事乍,如果唔係就好慘呀,
講唔到野,唉................我mith唔合格呀,得果31分.笑死人啦,牙sir勁嬲呀,我地班得4個人合格,
-0-,我都唔想嫁,,,,,唉,,,,,,,,下次加油啦,今日覺得牙sir好慘呀,跟住佢地重係到玩wo,
唔識死呀...................我唔想d成績咁屎呀,...............哭哭. |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 2007-10-30 |
分類: 未分類 |
今日返學好開心呀,好好玩呀,因為miss冇返,唔洗上中文堂,但係i'hope佢會好返啦,佢去左睇醫生呀,岩岩 ar so勁好笑,本身佢後面果個女仔叫我俾手佢嫁ma,但係我知道一定有d問題,跟住我就冇俾到啦,但係so又俾wo,勁好笑.......俾人搞到個手紅左.........我笑到收唔到冇野講..............................跟住佢又一齊笑,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,真係勁好笑呀................我睇到佢個手........我就覺得好慘............點洗呀...................食野果時重好笑.............一路係咁用粗口 係咁勁大聲咁罵牙sir................勁多花名呀.不過到左學校我地一定唔會講啦,,,,,,,............哈哈... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|
| YIUYIUYIU |
|
暱稱: 康仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 北區 |
| MORE... |
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|