2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 2007-10-27 |
分類: 未分類 |
hi,又係我呀,今日要做既野就係食午餐,跟住同朋友行街,4:00pm就返教會,7:30pm去沙田游水
跟住就同哥哥佢地去左又一城溜冰..................and食晚餐啦...........................但係同朋友去應該會好玩d嫁...........妳地呢?妳地今日會做咩嫁?
好啦,宜家去食午餐先,我既午餐就係m記呀.哈哈
|
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
很安靜的早晨.  |
分類: 未分類 |
如果妳俾我選一個想日日都有既天氣,我一定選早晨,因為早上是一個很靜既時間..............................................................反而我最唔鐘意既天氣就係中午,因為中午往往俾我感覺都曷好悶,成日都冇野做,一係就食一係就訓,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,叫d朋友去街...........好啦,行街果震時.....唔知why會覺得時間過得好慢,,,,但係我又唔想同d朋友食煙wo...................唉...........但係我都好鐘意晚上嫁,,,,,,,,,,因為我覺得晚上係一個好浪漫既和好好玩既時間呀......................... |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
新的一天  |
分類: 未分類 |
宜家係6:20am,係一個天氣勁好的日子呀,多數妳地會係到做咩嫁,返學?游水?打波?睇書?跑步?出街?..............................................宜家我今日要做既野就係返學呀.今日係day1,,,,,,,,,,,,,,-0-有數學堂呀,唉,,,,悶死人咩...........................................................................................................................................................次次我都會係佢果堂訓嫁,但係一訓佢就會叫妳起身,出去門口,跟住係咁同妳講野...........唉............但係佢教書真係好勁嫁,勁到吓死我地呀,好啦我要返學呀,有野同我傾既就打我手提呀,886. |
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
訓唔到呀.  |
分類: 未分類 |
死啦訓唔到呀,宜家都成4點30分啦,平時牙我都訓到返學嫁ma,宜家想訓都訓唔到呀.死啦,等陣重要返學嫁,我要訓呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,想訓但係又訓唔到wo,,,,,,,,,,,,,快d訓啦,快d訓啦...............唉,,,,,,都係訓唔到呀.why會咁小人onlive........msn嫁,鬼咩,,,d人都訓哂啦,,,,,,,,,,,有冇人陪我呀,好悶呀,食下口香糖先,,勁舞宜家好玩左好多wo,果個拉丁舞好好笑嫁,,,,,,,,,,玩下就知嫁啦. |
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
| 2007-10-21 |
分類: 未分類 |
今日真係好悶呀,成日流流長,岩岩去左游水,嘩.........個游泳池都唔係俾人游嫁,勁多黑色野wo.,游完水之後我就同左我d朋友去食野啦,唔知why啦,可能係肚俄呀,之前我食果d牛肚河同游完水後食果d係完全唔同嫁,但係同一間煮嫁bo,咁就過左一日啦勁無聊呀,真係唔返學好過返學呀 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|
| YIUYIUYIU |
|
暱稱: 康仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 北區 |
| MORE... |
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|