| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
=V=  |
今日又要番學哇>v<"...
so...六點個鬧鐘就...「玲」「玲」咁響喇=0="
好想打爆個鬧鐘lo-0-"hehe...
咁又起左身喇,,唔似某某人咁,,
起左身又再訓lo,,根住又要〞〞飛的〝番學wo""
唔知係who呢???wakaka><”
今日番學照日夾住個牌牌la,,
今日 d miss好似唱k==”
咁我地就要學副校歌na,,
咁我地又未聽過bo”
咁個miss話由我去示範,,
唱完一次na,仲係用支咪唱=3=
扮晒野,,嘿嘿!呵呵!勁好笑lo”
佢叫我地跟住唱,,咁我地係冇唱lo-0-”
佢又罰每人做50下掌上壓>v<”嗚嗚,,
做到好痛><”嗚嗚,,嗚嗚,,唔制哇..
天日又要再唱==”無奈爆爆爆,,xxd”
跟住呢,,我地果組要正星期日表演既野,,
果d男仔==成手係d廣告彩==”
去hi人==”哼,,12:50分就放學lu””
今日冇野同伯伯講==
咪對咁多電視LA=0=”
|
|
刊登時間︰2006-08-21 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 37 | »
|