您已經停留了
YInGCRoNaLdO
暱稱: *雪瑩豬+天揚豬﹏
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
5/9*
2006-09-04
悶悶...
天日要番學學喇
同豬豬講既野,,
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 32
今日人氣: 6
累積人氣: 869
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天



好累,,好慘>v<"嗚嗚嗚>3<" 感動

鈴!鈴!鈴!...”

鬧鐘響左

就起身喇>3<”

真係唔慣6點起身lo”

以前7點起身麻,,,

雖然今日算係我第三日番學喇,,

不過我都識左d fd既,,

所以都冇前日咁悶哇"

我地分成十組既.....

咁每組就有十男十女既"

每組都有組名同口號ge"

我地果組叫〞積極D組〝(難聽到爆=3=")

我地GE口號係..............

『圓圈加一點,,,積極多一點』(d男仔改既)

仲日日都要叫"......無奈lo"

今日仲比人罰留堂tim"

罰左3個鐘=0="

3個鐘都跑步,,掌上壓>3<"

好累牙!!!......

唔上番牙,,

加加油!仲有3個星期!

老公牙”

  今日都冇咩好講”

but...

都講句

艾屎梨...

         by老婆

 

刊登時間︰2006-08-15 05:28 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]