

嘿嘿!琴日我個fd就去左我home到住...琴晚佢狂
聊我傾計>v<"由一點....傾到三點幾.....搞到我勁眼訓=w="
因為太悶所以訓著左lo=.="到左第二日喇(即係today啦")....
七點鐘比佢搖醒左喇.......我好無奈lo.....咁就起左身lu......"
嘻嘻嘻......"睇下我幾聽話丫...xdd"哇卡卡卡卡>u<".......""
我又繼續聽佢up up up喇"哈哈..."之後就十一點幾喇>v<"先
食野哇.....果陣真係好餓><"點知佢又住多晚喎....激死我喇!
嘿嘿嘿!今日已經似熊貓架喇”咁天日咪......=3=”
救命牙!help!help!help!唔制哇>3<”
今日老公豬話佢去唱卡啦屋企wo”好想知佢有冇唱歌歌
喎@@”我要聽牙..”””老公豬天日又唔知出唔出黎
wo...嗚嗚嗚......

老公豬:

我都〝笠〞你架!!!
by*老婆豬!
由於時間既關係...
今日寫住咁多先喇∼∼

|