
今日又係我寫喇”係咪好掛住我呢...xxd”卡卡卡...
今日都成十點幾先起身哇...可能兩晚冇訓既關係啦><”所
以琴日就暈下暈下...仲好唔舒服tim哇”我都係出左街街
既”因為fd大哂...仲有佢今日生日丫麻”冇計la><”
暈下暈下就差d真係暈左係街度...好材d人扶住我姐.,.
哇卡卡卡...咁好暈唔到wo...係咪好叻,好勁呢???
哈哈...估唔到我會笑得出lo...呵呵呵”我諗我可能傻
左lu...唔知老公豬仲要唔要我呢?...唉...
今日都係好悶...就黎悶〞瓜〝喇...哇卡卡卡”
就寫咁多啦...後日再寫過哇””
老公豬”

咪掛住玩牙...玩到連日記都唔記得左寫...你
真係〝大頭婽〞喇””再有下次我就真係嬲嬲架喇!!!
我好驚你掛住玩...玩到連我都唔記得...咁我唔會
嬲既...我會喊喊>3<”嗚嗚...”番左學...
可能冇乜時間出街同陪你架喇...”sorry”仲有
咪玩到傻左牙...不過你傻左我都係咁愛你既””卡卡
卡...

愛〞屎〝你哇!!!豬豬”

by老婆豬”...

|