
琴晚同老公豬,,妹妹b佢地煲電話粥wa,,
咁呢就做兒童金曲頒獎典禮wo,,
估都估唔到Keroro軍曹,,
會win左lo,,我同牙妺都勁無奈lo,,
咁難聽都win架>v<"激死喇,,Help!Help!Help!
咁我唱果d咪,,,都win lo,,XXD"
之後睇埋鄭嘉穎果音樂會,,
牙妹就去左沖涼lu,,so就唔傾na,,
我同老公豬傾多一陣,,之後就say goodbye lu,,
諗住訓果陣,,老公豬 sd sms比我,,話佢流比血wa,,
嚇親>v<"仲狂流tim,,不過最後梗係止左血la,,
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
今日又輸左比老公喇>v<"嗚哇...嗚哇...唔制!唔制!
唉...一起身個頭就好鬼痛na>v<"嗚哇""
諗住再訓過na,,點知細佬...開歌聽wo=0="(佢特登既)""
咁咪起身lo,,刷完牙之後就同佢爭電腦na,,kaka,,最後梗係我win la,,係人都估到啦@o@”
(除非你唔係人啦...咪嚇我>v<"人地會驚驚架...XXD")
根住同老公豬傾電話na,,傾左一陣>v<"點知佢部手機冇電wo,,
咁咪係msn度傾na,,之後我就去番學學lu,,
好掛住豬豬>v<"
******************************

老公豬@o@,,
我唔舒服都打日記牙>v<"
唔似你lo,,唔舒服要人打lo,,
我係咪好乖呢.....?"你唔講,,我都知la,,
梗係好乖好乖la,,kakakaka,,,
好啦,,應承你na,,只係愛你一個na,,wakaka,,
你冇唔比鍾意第二個bo@o@”哇卡卡,,
愛死你哇>3<”
By老婆豬””
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

|