| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
| 2008-03-15 |
分類: 未分類 |
今日要番合球....``落到去....見到距係到等我...O晒...!!!
又唔打比我同我講聲...搞到自己係到等...~~!!``
番到去.....距地係到傾天日比賽D野....我都有份去.....不過係去睇^^
跟住做熱身啦...分組練習...```
之後距地係到練......玩比賽...```好,勁啊..!!!!``
我係到睇距地打......自己真係好屎囉```今日打波果陣仲要俾人話....``
距走過黎話我果陣 簡直係O晒囉 之後Pan就行過去距果到
距就無話我喇!!!繼續打囉!!!‵‵‵
哎`!!!!,,,,,,,,之後就睇距地點打啦.....好想快D走,,,,!!!!``
一放左....就同D FD走...去左食野....!!!
跟住買完野就番屋企...!!!~~~
|
| LOVE : 2008-03-15 12:56 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 120 | »
|