Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 9
累積人氣: 18362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 27 日  星期一


  グラフ 結果値
(単位:)
武力 74
知力 58
統率力 58
魅力 84


非凡なる魅力を誇る名無しさんは劉備玄徳タイプです。

むしろ織りの身分から、最後には蜀の皇帝にまで登りつめた。その魅力ある人望から、関羽、張飛と義兄弟となり、諸葛孔明など才溢れる人材が彼のもとに集まった。自称中山靖王の末裔。

名無しさんの戦国生存率は68.5 パーセントです!!

雖然唔識日文,但大約估到講咩...我唔聰明,但都唔蠢...

對個結果幾滿意下...雖然我做唔到孔明、周瑜個d...

不過我知自己能力去到邊...高過我既人太多啦...

________________________________________________________________________

家政遲左去,,,因為掛住抄maths wb...跟住被迫剪指甲...

好唔開心...剪左指甲好唔自然..邊個規定留指甲唔煮得野食?!

今日又聽返]]牙關[[**,聽極都唔厭...因為ar信既歌詞

但唔想轉走瓦解,因為瓦解都好好聽..

POST下武裝既歌詞先...活在仇恨中的自己....

武裝
作詞:阿信 作曲:阿信 編曲:五月天

我忘了珍惜 忘了回憶 摔壞心愛的玩具
我學著遠離 學著放棄 學著再沒有回憶
天空的城 在解體 愛過 所以特別 的傷心

最後我開始武裝自己 用眼淚 洗過自己
最後我開始武裝自己 要強化 軟弱的心
最後我開始武裝自己 有名字 沒有個性
最後我開始武裝自己 我活著 用我的邏輯

我收藏恐懼 愛上恐懼 那就再沒有恐懼
誰要我忍受 給我生命 是誰給了我 血液
流出身體 的聲音 還你 我不稀罕 的東西

最後我開始武裝自己 用眼淚 洗過自己
最後我開始武裝自己 要強化 軟弱的心
最後我開始武裝自己 有名字 沒有個性
最後我開始武裝自己 我活著 殺出我命運

句句歌詞都係咁正...ar信太叻la

記下心事時間︰2006-03-27 04:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 26 日  星期日

岩岩先起身....訓到成12點先起身...

簡直係奇跡...好耐未試過可以訓到咁晏..

尋日玩得癲得滯..所以好支力,好好訓...

我重未睇晒〔〔公主復仇記〕〕shit...

我要快d睇晒...重有好多書要清

不過..而家有另一樣野要做...做功課

唔想朝早先返去做...我仲未攪掂cl...

飲杯咖啡成個人精神晒...

我有妄想証,竟然想寫小說...大綱都寫左..

又係你身上學左呢樣野...=.=

我由考試個排已想話想寫,不過個陣諗唔到野

打其中1段出黎先...

_____________________________________

她努力地把他的每句說話銘記於心,

企圖在他的言行上找到半點蛛絲馬跡...然後續漸去了解這一個人。

 

然而,他把自己掩飾得很好,一直拒絕別人進入他的內心世界。

因為他不需要,不需要任何人的了解或是諒解...

他害怕改變,害怕被人改變。

他喜歡戴著面具的自己,或者他早已忘記脫下面具的自己,是什麼模樣...

_____________________________________

 

我一個人在角落 沒有妳陪伴的我
連寂寞都笑我太墮落

在妳的身後 時間把畫面都帶走
時間把鏡頭帶走不假思索 回憶不放手
好想再跟妳牽著手 牽著妳給我的溫柔
哭過以後眼淚還是不停的流


記下心事時間︰2006-03-26 12:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 25 日  星期六

今朝6點幾就醒左,,本身唔想起身架...

但約左小學fd,,我係唔會因懶訓而失約...

以為佢會懶訓,又唔出黎...點知3個字後佢出到門口

好愕然d人點做到...無返半個鐘我都出唔到門口...

溫maths?1課都溫唔到...雖然我悟性高

跟住sd sms,,比個fd發現左

沒收左我部電話,可憐..估唔到佢會咁做

要我做完2頁maths先比返我...

跟住去左銀行,之後返屋企..坐到唔願走

打唔到電話個小學fd,因為我將佢所有電話飛線到我電話..

好白痴...好低能...智障的

呢排係咁睇書,我要博學,即使是紙上談兵...

但起碼不會比一般女生愚笨、天真吧!!

我很有理想的唷!!!〔〔公主復仇記〕〕幾有深度...

遲d我要睇3國...有好多原因要睇

不是英雄,不讀3國...若是英雄,怎麼能不感寂寞?

東漢末年分3國,烽火連天不休

兒女情長被亂世左右...誰來煮酒?

爾虞我詐是3國,分不清對與錯...

紛紛擾擾千百年以後,1切又重頭...

____________________________

歷史不斷重演,只係人物角色變了...

我自己識路去海濱,熟既人都應該會覺得係奇跡

憑著我的方向感...

做乜要玩到咁癲?!我雖然唔多介意..

但下次唔好再咁攪...

今日仲攪清楚自己點去選擇一d野...

理可以轉文,但文唔可以轉理..

一個例子,暗示緊...所以要諗清楚...

但我識多一樣野,可以唔用..

記下心事時間︰2006-03-25 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 24 日  星期五

落雨既feel真係好正,,,好鍾意呢種感覺

下雨像一種悲涼的氣氛,感染了我...

上中文堂睇晒〔〔殺鬼夜〕〕,,有d情節都幾感人

lunch,,飲左盒奶..無食到野...

係咁聽2條友傾計...我既存在都唔重要

趣藝,纖左1舊冷lu..叻女

放學//無野做..回家了

頭先,dl返首一直很安靜..順便dl阿桑其他歌

佢唱歌真係好正,,,,

佢2003年既(受了點傷)演變成my love my fate

我覺得阿桑係好D既..重有個唔知日文定韓文=.=

這個城市太會偽裝 愛情就像霓虹燈一樣
誰離開之後 卻把燈忘了關 讓夢做得太輝煌

以為能夠留你在身旁 但是誰肯留在誰身旁
一首情歌都比一個親吻更長 這就叫做好聚好散

_______________________________________

聽日唔知有咩好做呢?!

終於搵得返心願呢首歌la,,,暑假個陣好鍾意呢首歌

大陸大學既音樂水準,真係高過香港n咁多倍...

抒發感情同商業歌曲既分別...

而家轉返首歌..1直很安靜....方文山既歌詞又係好正

一直很安靜
作詞:方文山 作曲:如花如岳 編曲:屠穎

空蕩的街景 想找個人放感情 做這種決定 是寂寞與我為鄰
我們的愛情 像你路過的風景 一直在進行 腳步卻從來不會為我而停

給你的愛一直很安靜 來交換你偶爾給的關心
 明明是三個人的電影 我卻始終不能 有姓名

你說愛像雲 要自在飄浮才美麗 我終於相信 分手的理由有時候很動聽

Repeat *

給你的愛一直很安靜 我從一開始就下定決心
以為自己要的是曾經 卻發現愛一定要有回音

Repeat *

給你的愛一直很安靜 除了淚在我的臉上任性
原來緣份是用來說明 你突然不愛我這件事情

記下心事時間︰2006-03-24 05:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 23 日  星期四

發現自己越黎越懶...我1定要改...

呢排好多人問我同一個問題...究竟我要答幾多次?!

無奈ing...

今朝唔該晒你幫我做晒maths..我最唔想面對既1科

雖然我知我唔可以避落去,,,

今日都無咩特別事,,平靜的渡過....

放學去左3A,食左 ar jay & 梁晉耀 係家政既傑作

都唔差,幾好味...

之後個個都要練舞...咁我就回家了////

記下心事時間︰2006-03-23 04:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]