cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
yoyo_我的生活點滳
大家記得留
YOYO0501152
暱稱: yoyo Yueng
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
08年最後1日喇~~
做完手術-v-
悶!
要做手術!!!!
食物天
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
小啤啤熊
2008 年 7 月 11 日  星期五   微雨


要做手術!!!! 傷心 分類: 未分類

 11/7       

今天去醫院....    

因為要看我的手...

有粒不知系咩東東......

大藥 9:30出街....

去到醫院了.....

去3號房...

醫生講左很多東西...

之後醫生話8月18日做手術....    

  之後去左旺中.... 

姐姐買左一個書包$168(元)....

3樓有2部機其中一部機3元第2部5元.......

其中一部用我有玩系玩隻手放部機個口的.......

之後2,3分鐘有張紙....

 寫左d野....
我都不知系咩...
不個都不緊要...
玩下姐.....
之後去左朗濠坊.....
去影貼子相....
影左$50元...
之後去左紅菜頭食野.....
之後去i.sweet買糖食我自己買左2條之士腸一條2元
之後去那爐.......
之後去坐E21A回家

記留cm

  

發表時間:2008-07-13 01:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 YOYO0501152 的日誌)


媽媽 於 2008-09-12 03:23 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



silverbabii 於 2008-07-20 01:57 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



amanda16 於 2008-07-19 08:30 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



媽媽 於 2008-07-16 10:04 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



babielover 於 2008-07-15 05:57 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



CHuN 於 2008-07-15 05:57 PM 發表:
你隻手有事呀
仲玩到唯舞既=]

做完手術先玩啦~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]