我今日本來其實無嘢好Talk,
But 我地1D班又有事發生,
係Lunch Time放完前,我地班發生了欺凌事件,
我地班的BCY(鼻屎佬/怪),先比人捉住個頭拖暈整個班房,
再比人捉住隻腳扒係地板前後咁扯,狀態極似磨柱(令條旗扯起,其中一種辨法)
之後又比人打飛基(屬於性侵犯的一種),後尾[豬精拉面]走去報寸(即係做25仔)
跟住一講曹操(老師),曹操就到,總而言之呢件事我點寫都寫唔完,88
我要在此程清,今次的事件我全情我都無參與,只是說述這次事件。